پیوندها
طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

رسپی های زیادی برای بامیه در نت هست ولی تا جایی که من فهمیدم این رسپی که مال خانم جمشیدیان هست بهتر از بقیه ست، البته باید همه نکاتی رو که در رسپی هست بدقت رعایت کنید تا بامیه خوبی داشته باشین.پس کامتون رو با بامیه های خونگی خوشمزه خودتون پز شیرین کنید.

۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۵
اسراء افسری
سلام همراهان عزیزم،
طاعات و عباداتتون در این ماه عزیز مقبول درگاه الهی باشه انشاءالله.
اینروزها دقیقا حس و حالم مثل زمان نزدیک به امتحانات پایان ترم دانشگاهه، در طول ترم درسها روی هم جمع میشد و وقتی نزدیک امتحانات میشد استرس و اضطراب سراغ آدم می اومد و سعی میکردیم در طی یکی دو هفته چند ماه درس نخوندن رو جبران کنیم، منم الان وقتی سایت رو باز میکنم با نزدیک به چهارصد تا کامنت جواب داده نشده مواجه میشم که هر روز هم به تعدادش اضافه میشه، از طرفی هم مشکلی که برای سایتی که عکسهای قدیمی رو در اون آپلود کرده بودم پیش اومده و عکسها نمایش داده نمیشه و من باید عکسها رو به بیان منتقل بکنم، از طرفی هم دوستهای خوبم انتظار دارند پستهای جدید بگذارم. حالا شما بگید من چکار کنم، نمیدونم اولویت رو به کدوم بدم.
سعیم بر اینه که اول از همه نظرات رو تا پایان ماه مبارک رمضان جواب بدم. یکی دو تا پست مرتبط با ماه رمضان هم تا پایان ماه مبارک داشته باشم. میدونم سایت بدون عکس زیاد دلچسب نیست ولی فعلا تحمل بفرمایید حقیقتا نمیدونم تا کی میتونم همه عکسها رو برگردونم چون من هم مشغله ها و مسئولیت های خودم رو دارم.

یک نکته دیگه اینکه نزدیک به هفتاد تا پیام خصوصی دارم، دوستهای خوبم وقتی سوالی دارید و میخواهید که من جواب بدم وقتی نظر مینویسد دقت کنید که روی گزینه خصوصی تیک نزنید، چون وقتی این گزینه تیک میخوره دیگه امکان جواب دادن نداره و من فقط میتونم بخونمش، این گزینه برای وقتهایی هست که شما حرف خصوصی داشته باشید که مایل نیستید منتشر بشه. لطفا در این مورد دقت کنید چون دیگه من کاری نمیتونم بکنم بعد شما میاین و میگین اسراء چرا به سوال من جواب نمیدی.
یک نکته دیگه هم اینکه لطفا اول پست رو بدقت بخونید و بعد نظراتی که در مورد اون مطلب هست مطالعه کنید و اگه به جواب سوالی که داشتید نرسیدید اونوقت سوال رو مطرح کنید.
التماس دعا
۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۵
اسراء افسری

بالاخره بعد سه سال تونستم این پست خیلی خیلی ساده و خوشمزه رو پست کنم، عکس مراحل رو دو سال قبل گرفتم ولی عکس نهایی رو نداشتم، دیروز بالاخره عکس نهایی هم تهیه شد و همونطور که تو اینستاگرام بهتون قول داده بودم امروز پست کردم.

 صفحه من در اینستاگرام asraafsari


۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۳ ، ۲۰:۵۶
اسراء افسری

این نون یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین نونها در تبریزه، در مراسم مختلف مذهبی، در مهمانی افطار و برای صبحانه این نون خیلی استفاده میشه. از طعم عالی و محشرش هم هر چی بگم کم گفتم، یعنی هرکی طعم زنجبیل رو دوست داشته باشه مثل من عاشق این نون میشه. این نون رو من با رسپی های مختلفی امتحان کردم که یکیش هم رسپی سهیلا جون در در وبلاگ آشپزی ،مد و هنر بود که بیشتر از بقیه رسپی ها به دلم نشست، البته در اون دستور هم کمی تغییرات دادم و این رسپی شد که الان براتون می نویسم.حتما تا ماه رمضان تموم نشده این نون خوش عطر و طعم رو بپزید و با اون افطار کنید.

بریم سراغ دستور پخت


۲۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۵
اسراء افسری

       آمد رمضان و مقدمش بوسیدم                          در رهگذرش طبق طبق گل چیدم

من با چه زبان شکر بگویم که به چشم                   یک بار دگر ماه خدا را دیدم


حلول ماه پرخیر و برکت رمضان را خدمت دوستان عزیزم تبریک عرض میکنم، امیدوارم بتونیم از برکات این ماه پرفیض و برکت حداکثر استفاده رو ببریم، و همدیگه رو هم از دعای خیر بهرمند کنیم، من که بشخصه خیلی زیاد محتاج دعای دوستان خوبم هستم. اگه تونستید از دستورات سایت در ماه مبارک رمضان استفاده کنید، دعای خیرتون در سر سفره های افطار بهترین و باارزش ترین قدرانی برای من محسوب میشه.

برای اولین رسپی ماه رمضان یک حلوای ساده ولی خوشمزه رو در نظر گرفتم، در آرشیو حلواها میتونید رسپی چند نوع حلوای خیلی خیلی خوشمزه رو مشاهده کنید که برای ماه رمضان و سفره های افطار میتونید استفاده کنید.



۱۹ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۵
اسراء افسری