پیوندها
طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۱ ثبت شده است

 سلام، حلول ماه مبارک رمضان رو به شما دوستهای عزیزم تبریک میگم و امیدوارم بتونیم از برکات این ماه بهره مند بشیم. 

همونطور که قول داده بودم برای ماه رمضان سعی میکنم دستورهای مرتبط با این ماه داشته باشم. امروز براتون یه نون خوشمزه دارم که گزینه مناسبیه برای افطار.

نونی شبیه به این رو توی وبلاگ ترلان عزیز دیده بودم، البته اون نون شیرین بود اما نونهای من شیرین نیستند. یکبار هم به روش ترلان درست میکنم.


۱۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۱ ، ۱۸:۴۸
اسراء افسری

سلام، امیدوارم خوش و سرحال باشید. این پست رو مینوسیم به چند دلیل اول اینکه خیلی خیلی ممنونم از اینهمه لطف و محبتی که به من دارید و با نظرات دلگرم کننده انگیزه من رو برای ادامه کار زیاد میکنید.

دوم اینکه خیلی خیلی متاسفم به خاطر اینکه تند تند نمی تونم آپ کنم و سریعتر کامنتها تون رو جواب بدم، یک چیزی رو صادقانه بگم، متاسفانه یا خوشبختانه! مشغله کاری من زیاده و بیشتر از این نمیتونم برای وبلاگ وقت بگذارم و وقتی اینترنت میام فقط میتونم به وبلاگ دوستام یه سری بزنم و کامنتها رو جواب بدم و اگه وقت بشه یک پست جدید بگذارم. دوستهای وبلاگ نویسم میدونند که گذاشتن یک پست جدید هر چند کوتاه خیلی زمان میبره و مخصوصا که اینترنت هم بازی دربیاره و بلاگفا مشکل داشته باشه که دیگه حرصم درمیاد و منصرف میشم. ولی خوب مطمئن باشید دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره، چون اینجا و خوانندگان وبلاگم رو دوست دارم به کارم ادامه میدم.  

مطلب آخر در مورد نظرات خصوصی هست که دوستان میگذارند، نمیدونم بعضی وقتها بلاگفا قاطی میکنه یا مشکل دیگه ای هست که نظر خصوصی خیلی زیاده و میدونید که من نمیتونم این نظرات رو تایید کنم و پاسخ بدم، اگه ایمیل یا آدرس وبلاگی هم گذاشته بشه واقعیتش رو بگم من فرصت نمیکنم اونجا جواب سوالاتتون رو بدم. پس عاجزانه خواهش میکنم وقتی کامنت میگذارید به گزینه نظر خصوصی دقت کنید تا تیک نداشته باشه تا سریعتر به جواب سوالتون برسید.

حالا که این پست رو نوشتم به چند تا از سوالاتی که اخیرا پرسیدید ولی خصوصی بوده و من نتونستم جواب بدم پاسخ میدم.

دوست خوبم که خودت رو "دو تا شدیم" معرفی کردی به نظر من ترکیب گاناش و فوندات جالب نمیشه، این رو هم بگم من امتحان نکردم و نظر شخصیم رو گفتم.

مینا جان میزان آب خوری آردها با هم فرق میکنه ولی نه تا این حد احتمالا شما در اندازه گیری اشتباه کردید.

اگه با این خمیر مشکل دارید میتونید با خیمری که برای درست کردن نان گل استفاده کردم، درست کنید، من چند بار این خمیر رو امتحان کردم خیلی خوب در میاد.

راستی دلخور نباش مینا جان تقصیر من نبود که نتونستم جواب کامنتت رو بدم. در ضمن خوراک قفقازی هم نوش جان خودت و مهمونات.

مرضیه سادات عزیز ممنونم از لطفتون، کاش آدرس وبلاگت رو هم برام میگذاشتی.

شهین جان ممنونم از لطف و دقت نظرت، پست رو اصلاح کردم دوباره بخونی متوجه میشی.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۱ ، ۲۱:۱۱
اسراء افسری
  یک دسر خوشمزه و خیلی آسون که گزینه مناسبیه واسه این روزهای گرم تابستون.   

 

۱۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۱ ، ۲۰:۲۸
اسراء افسری
این مربا موقعی پخته شد که توت فرنگی تازه به بازار اومده بود و زمانی پست میشه که توت فرنگی دیگه داره از بازار کم تموم میشه. سرعت عمل رو حال میکنید. خوب بازم جای شکرش باقی که هنوز میشه توت فرنگی تو بازار پیدا کرد. پس اگه مربای توت فرنگی تهیه نکردید تا فصلش تموم نشده با این روش مربا درست کنید که خیلی عالی میشه. 


۲۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۱ ، ۲۱:۰۴
اسراء افسری
سلام، امروز اومدم تا غیبت یک هفته ای رو جبران کنم و چند تا پست خوشمزه داشته باشم. آمار وبلاگ نشون میده پس غذاها خیلی طرفدار داره و من به این خاطر سعی میکنم چند تا پیش غذای راحت و آسون یاد بدم. 

این رولت در عین اینکه خیلی راحته و خیلی خوشمزه هم هست و میتونه سفرتون رو زیبا بکنه، این رولت رو یک ماهی میشه من درست کردم، اما فعلا هم تو تبریز اسفناج کم و بیش پیدا میشه ولی اگه اسفناج هم پیدا نکردید میتونید به جای اون از سبزی کوکو استفاده کنید.



۳۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۱ ، ۲۰:۰۶
اسراء افسری