پیوندها
طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۱ ثبت شده است

امشب اومدم با یک پست یلدایی. این دسر کار خاصی نداره فقط خالی کردن انارها یه کم وقت میبره که اگه با روشی که گفتم عمل کنید کار زیادی نداره. من برای لایه زیری از کاسترد استفاده کردم شما میتونید از پودینگ وانیلی، پالدا، کرم شیر یا ژله بستنی استفاده کنید. بهر حال امیدوارم درست کنید و در شب یلدا در کنار اعضای خانواده نوش جان کنید.

 

 

۳۹ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۱ ، ۲۰:۴۷
اسراء افسری

گریه نکن! خرابه‏های شام، گهواره توست. هزاران فرشته برایت آغوش گشوده‏اند، گریه نکن! ارکانِ این هنگامه، روزی بر صخره‏های تاریخ نوشته خواهد شد.

 سلام. فردا سالروز شهادت حضرت رقیه دختر سه ساله امام حسین(ص) است. بی مناسبت ندیدم واسه امشب دستور شله زرد رو بگذرام. شله زردی که برای عاشورا و شهادت امام حسین پخته شده و شب شهادت نازدانه ش پست میشه.  

 

۱۸ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۱ ، ۲۱:۳۹
اسراء افسری
سلام بعد یک ماه . تو پست قبلی نوشتم که حس و حال نوشتن ندارم اما فکر نمیکردم بتونم این مدت از اینترنت و وبلاگم دور بمونم، از نظر جسمی مشکلی نداشتم ولی از نظر روحی خیلی خسته بودم و خستگی کار و مسائل دیگه باعث شد که مدتی به خودم استراحت بدم و شبها بجای نشستن پای کامپیوتر و اینترنت استراحت کنم.  ولی واقعا شرمنده دوستهای نازنینی هستم که نگرانم شدند، امیدوارم درکم کنید و من رو ببخشید.

جواب کامنتها رو هم بزودی میدم.

حالا بریم سراغ این ساندویچ لقمه های خوشمزه، این لقمه ها ایده های خیلی عالی هستند برای مهمونی های عصرانه و تولد. مواد ساده و در دسترسی دارند و مهم اینه که نیاز به گرم کردن ندارند و میتونید صبح آماده کنید و عصر سرو کنید. قبلا یک مدل ساندویچ لقمه با خمیر آموزش دادم، میتونید برای نون از اون استفاده کنید.

این هم لینکش رولت ژامبون




۴۶ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۱ ، ۲۱:۳۳
اسراء افسری