دنیای اسراء

پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۰، ۰۵:۲۶ ب.ظ

اسموتی هلو

 

اسموتی یا اسموذی  ( smoothie) یک میان وعده ی خوش مزه و بسیار مغذی است که از ترکیب میوه های مختلف با شیر یا ماست یا خامه و گاهی با شکلات یا کره بادام زمینی به دست می آید.

.برای تهیه اون از یخ یا میوه یخ زده استفاده میشه .یک اسموتی خوب باید غلیظ و چسبنده باشد و غلظت اون شبیه میلک شیکه.

این اسموتی رو من نصفه شبی وقتی واسه سحری بیدار شده بودم درست کردم.البته گفته باشم که واسه سحری سنگینه و من خودم خیلی کم تونستم ازش بخورم ولی واسه صبحانه عالیه. میتونید موادش رو آماده کنید و وقتی صبح زود آماده میشد برید سرکار و حوصله خوردن صبحونه رو ندارید یه صبحانه عالی باشه و تا وقتی سرکار یه چیزی بخورید ،ته دلتون رو میگیره.البته اگه از کارمندهایی نباشید که سر کار نیم ساعت واسه صبحانه وقت میگذارن و واسه خودشون املت درست میکنند.


مواد لازم:

هلو 4 عدد

شیر 1 لیوان

آب پرتقال نصف لیوان

عسل 1 قاشق

طرز تهیه:

پوست هلو رو بگیرید و خرد کنید و به مدت 4،5 ساعت بگذارید توی فریزر.

آب پرتقال رو هم بگذارید توی فریزر.حدود دو ساعت تا فقط کمی تگری بشه.بعضی ها شیر رو هم تو فریزر میگذارند ولی چون وقتی شیر فریز میشه خاصیتش کم میشه من اینکار رو نمیکنم.

همه مواد رو بریزید توی مخلوط کن و یک دقیقه مخلوط کنید.

اسموتی خوشمزه ما آماده است.

نصفه شبی بهتر از این دیگه نشد تزیینش کنم.


                       

                                             



نوشته شده توسط اسراء افسری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

اسموتی هلو

پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۰، ۰۵:۲۶ ب.ظ

 

اسموتی یا اسموذی  ( smoothie) یک میان وعده ی خوش مزه و بسیار مغذی است که از ترکیب میوه های مختلف با شیر یا ماست یا خامه و گاهی با شکلات یا کره بادام زمینی به دست می آید.

.برای تهیه اون از یخ یا میوه یخ زده استفاده میشه .یک اسموتی خوب باید غلیظ و چسبنده باشد و غلظت اون شبیه میلک شیکه.

این اسموتی رو من نصفه شبی وقتی واسه سحری بیدار شده بودم درست کردم.البته گفته باشم که واسه سحری سنگینه و من خودم خیلی کم تونستم ازش بخورم ولی واسه صبحانه عالیه. میتونید موادش رو آماده کنید و وقتی صبح زود آماده میشد برید سرکار و حوصله خوردن صبحونه رو ندارید یه صبحانه عالی باشه و تا وقتی سرکار یه چیزی بخورید ،ته دلتون رو میگیره.البته اگه از کارمندهایی نباشید که سر کار نیم ساعت واسه صبحانه وقت میگذارن و واسه خودشون املت درست میکنند.


مواد لازم:

هلو 4 عدد

شیر 1 لیوان

آب پرتقال نصف لیوان

عسل 1 قاشق

طرز تهیه:

پوست هلو رو بگیرید و خرد کنید و به مدت 4،5 ساعت بگذارید توی فریزر.

آب پرتقال رو هم بگذارید توی فریزر.حدود دو ساعت تا فقط کمی تگری بشه.بعضی ها شیر رو هم تو فریزر میگذارند ولی چون وقتی شیر فریز میشه خاصیتش کم میشه من اینکار رو نمیکنم.

همه مواد رو بریزید توی مخلوط کن و یک دقیقه مخلوط کنید.

اسموتی خوشمزه ما آماده است.

نصفه شبی بهتر از این دیگه نشد تزیینش کنم.


                       

                                             

نظرات  (۳)

اسرا جون سلیقه خیلی خوبی داری اون زمینه ای که برای کارت انتخاب کردی خیلی نازه برای هر دو کار دستت درد نکنه عزیزم
۱۰ تیر ۹۱ ، ۱۶:۵۳ مرضیه سادات
همین که کارت از روی عشق و علاقه و صبر و حوصلست خیلی عالیه
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز
به به.خیلی نوشیدنی خوبه.پیشنهاد خوبی بود.
پاسخ:
امیدوارم درست کنی و از خوردنش لذت ببری عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی