دنیای اسراء

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳ ب.ظ

سال نو مبارک

دوستهای نازنینم سلام

بهار سال 93 از راه رسید، دوباره عید اومد و با خودش شادی آورد.

هفت سین امسال ما یکم هول هولکی شد ولی فکر میکنم بد نشده باشه اما یه چیزی کم داشت، امسال هرچی به داداشم گفتم که ماهی قرمز بخره از زیرش در رفت و نخرید. حالا برا من شده طرف حقوق حیوانات، میگه خب که چی ماهی بخریم دو روز دیگه بمیره، یه جورایی راست میگه ولی سفره بدون ماهی قرمز رو دوست ندارم، ولی دیگه چاره ای نبود.

امسال مسافرت نرفیتم اما عوضش انقدر جای دید و بازدید زیاد بود که تا دهم فروردین طول کشید، اینا رو میگم که دیگه ازم گله نکنید که چرا پست نذاشتم، قبل عید هم که ماشاا... انقدر کار سرم ریخته بود که فرصت نفس کشیدن هم نداشتم، تنها کاری که تونستم بکنم چند تا عکس تو اینستاگرام خودم (Asraafsari@) گذاشتم.

امیدوارم سال جدید سالی سرشار از شادی و موفقیت برای خودم و شما دوستهای گلم باشه ،و همچنین امیدوارم سال پرباری برای سایتمون باشه، البته این بدون کمک و همراهی شما امکان پذیر نیست.

تو این مدت نتونستم جواب خیلی از کامنتها رو بدم نزدیک به 150 تا شده، ولی سعی میکنم بزودی جواب همه کامنتهاتون رو بدم و سال جدید رو با پستهای توپ شروع کنم.




نوشته شده توسط اسراء افسری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

سال نو مبارک

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳ ب.ظ

دوستهای نازنینم سلام

بهار سال 93 از راه رسید، دوباره عید اومد و با خودش شادی آورد.

هفت سین امسال ما یکم هول هولکی شد ولی فکر میکنم بد نشده باشه اما یه چیزی کم داشت، امسال هرچی به داداشم گفتم که ماهی قرمز بخره از زیرش در رفت و نخرید. حالا برا من شده طرف حقوق حیوانات، میگه خب که چی ماهی بخریم دو روز دیگه بمیره، یه جورایی راست میگه ولی سفره بدون ماهی قرمز رو دوست ندارم، ولی دیگه چاره ای نبود.

امسال مسافرت نرفیتم اما عوضش انقدر جای دید و بازدید زیاد بود که تا دهم فروردین طول کشید، اینا رو میگم که دیگه ازم گله نکنید که چرا پست نذاشتم، قبل عید هم که ماشاا... انقدر کار سرم ریخته بود که فرصت نفس کشیدن هم نداشتم، تنها کاری که تونستم بکنم چند تا عکس تو اینستاگرام خودم (Asraafsari@) گذاشتم.

امیدوارم سال جدید سالی سرشار از شادی و موفقیت برای خودم و شما دوستهای گلم باشه ،و همچنین امیدوارم سال پرباری برای سایتمون باشه، البته این بدون کمک و همراهی شما امکان پذیر نیست.

تو این مدت نتونستم جواب خیلی از کامنتها رو بدم نزدیک به 150 تا شده، ولی سعی میکنم بزودی جواب همه کامنتهاتون رو بدم و سال جدید رو با پستهای توپ شروع کنم.


نظرات  (۱۰)

سلام اسرا جون سال نو بهت تبریک میگم انشاا. سال خوبی به همراه سلامتی خوشبختی ارامش داشته باشی 
پاسخ:
سلام عزیزم، منم برای شما آرزوی بهترینها رو دارم
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۲۴ سولماز تبریزلی
سلام اسرا جان
سال نو رو تبریک میگم 
امیدوارم با غذا های خوشمزه ات سلامت باشی
پاسخ:

سلام عزیزم

سال نوی شما هم مبارک

مرسی گلم، شاد و سلامت باشی

سلام اسرا جوون با تبریک سال نو وبا آرزوی بهترین ها در سال جدید
ضمن تشکر از دستورهای خوشمزه, دستور ژله تزریقی را می خواستم.
ممنون از پست های آموزنده تون
الهه
پاسخ:

سلام عزیزم، سال نوی شما هم مبارک

سعی میکنم در برنامه رسپی ها قرارش بدم


۲۳ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۵۵ ننننانازنین
سلام اسرا سلیقتون حرف نداره چرا زود زود غذاهای متنوع نمیذاری به خدا دلمون برات تنگ میشه همشهری عزیز
پاسخ:
سلام عزیزم، مرسی از لطفت،بخدا وقت کم میارم، بازم بچشم همشهری
سلام اسرا جون.سال نو مبارک.من سایتتو تازه پیدا کردم.همش دوس داشتم طرز پخت غذاهای جدید و انواع دسرها و غذاهای خطه ی آذربایجانمونو یاد بگیرم ولی منبع خاصی سراغ نداشتم.از کتاب یاد گرفتن هم بی فایدس.آموزش تصویری تو حرف نداره.خواستم بخاطر سایت بی نظیر و غذاهای فوق العادت ازت تشکر کنم.هر روز به سایتت سر میزنمو یه غذای جدیدو واسه اون روز آماده می کنم.دست گلت درد نکنه.ایشالاه همیشه شاد و سرزنده باشی.
پاسخ:

سلام عزیزم، سال نوی شما هم مبارک، خوشحالم که مطالب سایت براتون مفید بوده.

منم برای شما آرزوی بهترینها رو دارم

سلام
خوب هستید ان شاء الله؟
معلومه خیلی وقت گذاشتید برای این وبلاگ
خدا خیرتون بده
حقیر هم وبلاگی دارم که اگر منت سر بنده بزارید سری بزنید و نظری بزارید ممنون میشم
در ضمن با مطلی تحت عنوان"نامه های خوانده نشده" به روزم.خوشحال میشم نظرتو راجع به این نامه ها بدونم.
منتظرم
یا علی مدد
پاسخ:
سلام
ممنونم از لطفتون
حتما به وبلاگتون سرمیزنم و از مطالبتون استفاده خواهم کرد
موفق و موید باشید
شما کجایید پس؟ فروردین تموم شداااااااا
پاسخ:
اینجام رویا جان

سلام دوست جونی گرچه عیدکه تموم شدبگم عیدت مبارک اما سال نومبارک ایشالا سال پربرکتی داشته باشی خانومی .راستش خیلی بی صدامیام  یه سری اینجامیزنم اما میبینم پست جدیدکمترمیذاری دلم میگیره بخدا...اخه حیفه ماازتجربیات هنرمندی مثه توبی بهره بمونیم.میدونم توهم مثه همه ی ماگرفتاریهای خاص خودتوداری امایه فرقی بین تووماهست اونم اینکه توحرفی واسه گفتن داری وخیلیهاازاون استفاده میکنن پس سعی کن حداقل هفته ای یکی دوتا پست جدیدبذاری واسمون والاثواب داره حتی اونی که فکرمیکنی واسه خودت اسونه واسه بقیه شایدمفیدباشه .ببخش زیادنوشتم موفق باشی

پاسخ:
سلام عید شما  هم مبارک دوست عزیز، امیدوارم سال پرباری داشته باشید و به خواسته های دلتون برسید. حق داری دوست عزیز منم خیلی دلم میخواد زود زود سایت رو آپ کنم ولی متاسفانه خیلی فرصت نمیکنم. حصور شما دوستان باعث دلگرمیه من برای ادامه کاره
مرسی عزیزم
دستتون درد نکنه واقعا زحمت میکشین
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز

سلام اسرا خانوم

سال نو شما هم مبارک

ایشالله سالی پر از نشاط و موفقیت داشته باشی

ما که از سبزی کوکو چیزی سر در نیاوردیم

ولی در مورد کیک آناناس باید بگم که خیلی عالی بود

همیشه دعات میکنم

موید باشی

پاسخ:

سلام 

سال نو بر شما هم مبارک

ممنونم از لطفتون، براتون آرزوی بهترینها رو دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی