دنیای اسراء

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۵۱ ب.ظ

کیک نارگیل و آناناس

یک سلام ویژه بعد از یک غیبت طولانی، میدونم دوستهایی که دستورات سایت رو دنبال میکنن خیلی از دستم ناراحتند ولی مطمئن باشید که خود من هم خیلی مشتاق هستم که زود به زود مطالب سایت رو بروز کنم و نظرات رو سریعا جواب بدم ولی من هم مشغله و مشکلات خودم رو دارم و بعضی وقتها هم که دیگه به اوج خودش میرسه، این چند مدت هم سرم واقعا شلوغ بود، یکمی هم کسالت داشتم که دیگه اصلا فرصت سرخاروندن هم نداشتم، خدا رو شکر الان خوبم و همه چی آرومه. در نتیجه در خدمت شما هستم با دستور یک کیک خوشمزه.

مشابه این کیک رو من چند روز پیش از قنادی خریده بودم البته اون به شکل کاپ کیک بود که روش یه نصفه کمپوت آناناس گذاشته بودند، از طعمش خیلی خوشم اومد، کیک تقریبا خیس بود و طعم نارگیل خیلی خوشمزش کرده بود و من بعد از نوش جان کردنش تصمیم گرفتم خودم تو خونه بپزمش. دستور چند تا کیک رو ترکیب کردم، البته مطمئن نبودم که اونی که میخوام از آب در بیاد ولی اتفاقا خیلی عالی و خوشمزه شد. خوشمزه تر از کیک قنادی (خود شیفتگی مزمن دارما).

به شما هم توصیه میکنم اگه طعم نارگیل رو دوست دارید حتما این کیک رو امتحان کنید.

 

 

مواد لازم:

پیمانه مورد استفاده لیوان معمولی با گنجایش 250 میلی لیتر می باشد

تخم مرغ 3 عدد

روغن مایع نصف لیوان

شکر نصف لیوان

آرد 1 لیوان

پودر نارگیل 1و 1.4 لیوان(بهتره پودر نارگیل درشت نباشه، اگه درشت بود میتونید داخل آسیاب  بریزید و چند پالس بزنید تا ریزتر بشه)

بکینگ پودر 1 قاشق چایخوری

وانیل خالص نوک قاشق چایخوری

کمپوت آناناس مقداری

آب کمپوت آناناس 1.4 لیوان

مواد لازم برای شربت 

شکر نصف لیوان

آب 1.4 لیوان

آب کمپوت آناناس 1.4 لیوان


 

 

طرز تهیه:

مواد لازم کیک رو یک ساعت قبل بگذارید خارج از یخچال تا به دمای محیط برسن.

قالب رو با روغن جامد یا کره چرب کنید و روش آرد بپاشید، تکون بدید تا همه جای قالب به صورت یکنواخت آردی بشه. تکون بدید تا آردهای اضافی خالی بشه.

تخم مرغ و شکر و وانیل رو با هم زن بزنید تا شکر حل بشه و رنگ تخم مرغ کرمی بشه.

 

 

مقدار وانیل مورد استفاده رو در این عکس میتونید ببینید، این وانیل خالص هست، عکس رو از نزدیک گرفتم که وانیل خالص رو از نزدیک ببنید ولی متاسفانه زیاد تو عکس واضح نیست. اگه از وانیل شکری استفاده میکنید مقدارش رو دو برابر کنید.

 

 

روغن رو اضافه کنید و 30 ثانیه بزنید.

 

 

کمپوتها رو بریزد داخل یه صافی تا آبش جدا بشه بعد یک چهار لیوان از آبش رو بریزید داخل مایه کیک و کمی هم بزنید.

 

 

آرد رو مثل همیشه به همراه بکینگ پودر سه بار الک کنید، بعد داخل کیک هم در سه مرحله آرد رو الک کنید و هر بار چند دور با همزن بزنید تا مخلوط بشه، البته نباید زیاد هم زده بشه فقط در حدی که مخلوط بشه.

 

 

پودر نارگیل رو هم اضافه کنید

 

 

و چند دور کوچیک با هم زن بزنید تا مخلوط بشه.

 

 

مایه رو داخل قالب بریزید، مایع رو از کناره ها بریزید تا وسط کیک گنبدی نشه، چون وقتی مایه رو از وسط قالب میریزید مقدار مایه وسط قالب زیاده در نتیجه وسط کیک زیادی پف میکنه.

 

 

کمپوت آناناس رو به شکل درسته یا خرد شده روی کیک بچینید، من از کمپوت خرد شده استفاده کردم و از قطر هم برش دادم تا ورقه های آناناس نازکتر بشه، چون میترسیدم سنگینیش باعث فرو رفتن آناناسها داخل کیک بشه. میتونید مقدار بیشتر آناناس روی کیک بچینید.

 

 

فر رو حتما از 20 دقیقه قبل با حرارت 180 درجه سانتیگراد گرم کنید.

قالب رو در طبقه وسط فر به مدت 45 تا 50 دقیقه بگذارید تا کیک پخته بشه. بعد از این مدت یک خلال دندان یا چنگال رو در وسط کیک فرو کنید اگه تمیز خارج شد کیک پخته است و گرنه 5 تا 10 دقیقه هم زمان بدید، میتونید در آواخر پخت کیک گریل رو چند دقیقه روشن کنید تا رویه کیک طلایی بشه.

 

 

 

شکر و آب رو مخلوط کنید و بگذارید روی شعله تا بجوشه و شکر حل بشه و چند جوش بزنه، بعد 1.4 لیوان آب آناناس رو بریزید و بگذارید داخل یخجال تا سرد بشه اگه عجله داشتید بگذارید فریزر تا حسابی خنک بشه.

کیک رو از فر خارج کنید، شیره خنک رو روی کیک داغ بریزید. میتونید کیک روش برش بزنید بعد شیره رو روش بریزید اینطوری شربت راحتتر بخورد کیک میره. شیره رو در دو مرحله روی کیک بدید. اجازه بدید کیک خنک بشه بعد از قالب خارج کنید.

برای اینکه کیک حالت خمیری نداشته باشه، کیک و شیره یکیشون باید خنک و یکی داغ باشه، اگه گذاشتید کیکتون سرد شد شیره رو داغ روی کیک خنک بریزید.




 

باید در خارج کردن کیک دقت کنید تا خرد نشه.

وای من که عاشق کیک با چای هستم، شما هم این کیک رو بپزید و با هر چی دوست دارید در کنار عزیزانتون میل کنید.








نوشته شده توسط اسراء افسری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

کیک نارگیل و آناناس

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۵۱ ب.ظ

یک سلام ویژه بعد از یک غیبت طولانی، میدونم دوستهایی که دستورات سایت رو دنبال میکنن خیلی از دستم ناراحتند ولی مطمئن باشید که خود من هم خیلی مشتاق هستم که زود به زود مطالب سایت رو بروز کنم و نظرات رو سریعا جواب بدم ولی من هم مشغله و مشکلات خودم رو دارم و بعضی وقتها هم که دیگه به اوج خودش میرسه، این چند مدت هم سرم واقعا شلوغ بود، یکمی هم کسالت داشتم که دیگه اصلا فرصت سرخاروندن هم نداشتم، خدا رو شکر الان خوبم و همه چی آرومه. در نتیجه در خدمت شما هستم با دستور یک کیک خوشمزه.

مشابه این کیک رو من چند روز پیش از قنادی خریده بودم البته اون به شکل کاپ کیک بود که روش یه نصفه کمپوت آناناس گذاشته بودند، از طعمش خیلی خوشم اومد، کیک تقریبا خیس بود و طعم نارگیل خیلی خوشمزش کرده بود و من بعد از نوش جان کردنش تصمیم گرفتم خودم تو خونه بپزمش. دستور چند تا کیک رو ترکیب کردم، البته مطمئن نبودم که اونی که میخوام از آب در بیاد ولی اتفاقا خیلی عالی و خوشمزه شد. خوشمزه تر از کیک قنادی (خود شیفتگی مزمن دارما).

به شما هم توصیه میکنم اگه طعم نارگیل رو دوست دارید حتما این کیک رو امتحان کنید.

 

 

مواد لازم:

پیمانه مورد استفاده لیوان معمولی با گنجایش 250 میلی لیتر می باشد

تخم مرغ 3 عدد

روغن مایع نصف لیوان

شکر نصف لیوان

آرد 1 لیوان

پودر نارگیل 1و 1.4 لیوان(بهتره پودر نارگیل درشت نباشه، اگه درشت بود میتونید داخل آسیاب  بریزید و چند پالس بزنید تا ریزتر بشه)

بکینگ پودر 1 قاشق چایخوری

وانیل خالص نوک قاشق چایخوری

کمپوت آناناس مقداری

آب کمپوت آناناس 1.4 لیوان

مواد لازم برای شربت 

شکر نصف لیوان

آب 1.4 لیوان

آب کمپوت آناناس 1.4 لیوان


 

 

طرز تهیه:

مواد لازم کیک رو یک ساعت قبل بگذارید خارج از یخچال تا به دمای محیط برسن.

قالب رو با روغن جامد یا کره چرب کنید و روش آرد بپاشید، تکون بدید تا همه جای قالب به صورت یکنواخت آردی بشه. تکون بدید تا آردهای اضافی خالی بشه.

تخم مرغ و شکر و وانیل رو با هم زن بزنید تا شکر حل بشه و رنگ تخم مرغ کرمی بشه.

 

 

مقدار وانیل مورد استفاده رو در این عکس میتونید ببینید، این وانیل خالص هست، عکس رو از نزدیک گرفتم که وانیل خالص رو از نزدیک ببنید ولی متاسفانه زیاد تو عکس واضح نیست. اگه از وانیل شکری استفاده میکنید مقدارش رو دو برابر کنید.

 

 

روغن رو اضافه کنید و 30 ثانیه بزنید.

 

 

کمپوتها رو بریزد داخل یه صافی تا آبش جدا بشه بعد یک چهار لیوان از آبش رو بریزید داخل مایه کیک و کمی هم بزنید.

 

 

آرد رو مثل همیشه به همراه بکینگ پودر سه بار الک کنید، بعد داخل کیک هم در سه مرحله آرد رو الک کنید و هر بار چند دور با همزن بزنید تا مخلوط بشه، البته نباید زیاد هم زده بشه فقط در حدی که مخلوط بشه.

 

 

پودر نارگیل رو هم اضافه کنید

 

 

و چند دور کوچیک با هم زن بزنید تا مخلوط بشه.

 

 

مایه رو داخل قالب بریزید، مایع رو از کناره ها بریزید تا وسط کیک گنبدی نشه، چون وقتی مایه رو از وسط قالب میریزید مقدار مایه وسط قالب زیاده در نتیجه وسط کیک زیادی پف میکنه.

 

 

کمپوت آناناس رو به شکل درسته یا خرد شده روی کیک بچینید، من از کمپوت خرد شده استفاده کردم و از قطر هم برش دادم تا ورقه های آناناس نازکتر بشه، چون میترسیدم سنگینیش باعث فرو رفتن آناناسها داخل کیک بشه. میتونید مقدار بیشتر آناناس روی کیک بچینید.

 

 

فر رو حتما از 20 دقیقه قبل با حرارت 180 درجه سانتیگراد گرم کنید.

قالب رو در طبقه وسط فر به مدت 45 تا 50 دقیقه بگذارید تا کیک پخته بشه. بعد از این مدت یک خلال دندان یا چنگال رو در وسط کیک فرو کنید اگه تمیز خارج شد کیک پخته است و گرنه 5 تا 10 دقیقه هم زمان بدید، میتونید در آواخر پخت کیک گریل رو چند دقیقه روشن کنید تا رویه کیک طلایی بشه.

 

 

 

شکر و آب رو مخلوط کنید و بگذارید روی شعله تا بجوشه و شکر حل بشه و چند جوش بزنه، بعد 1.4 لیوان آب آناناس رو بریزید و بگذارید داخل یخجال تا سرد بشه اگه عجله داشتید بگذارید فریزر تا حسابی خنک بشه.

کیک رو از فر خارج کنید، شیره خنک رو روی کیک داغ بریزید. میتونید کیک روش برش بزنید بعد شیره رو روش بریزید اینطوری شربت راحتتر بخورد کیک میره. شیره رو در دو مرحله روی کیک بدید. اجازه بدید کیک خنک بشه بعد از قالب خارج کنید.

برای اینکه کیک حالت خمیری نداشته باشه، کیک و شیره یکیشون باید خنک و یکی داغ باشه، اگه گذاشتید کیکتون سرد شد شیره رو داغ روی کیک خنک بریزید.




 

باید در خارج کردن کیک دقت کنید تا خرد نشه.

وای من که عاشق کیک با چای هستم، شما هم این کیک رو بپزید و با هر چی دوست دارید در کنار عزیزانتون میل کنید.






نظرات  (۴۶)

سلام.چند وقتی می شه که به سایتتون سر میزنم و استفاده میکنم.امیدوارم همیشه موفق باشی و دیگران بتونند از هنرت استفاده کنند.
سوالی که داشتم اینه که می شه شربت رو فاکتور گرفت یا نه؟چون طعم شربت رو تو کیک و شیرینی دوست ندارم.
پاسخ:

سلام، ممنونم از لطفتون

بله مشکلی پیش نیماد

سلام دست مریضاد بابا من عاشق کمپوت آناناس ام قربون تو دختر خوب و باحال برم حتما خوشمزه اس
پاسخ:
فدای دوست خوبم، خوش بحال مهدی خان
خسته نباشی
من اهل بابلم
ولی از غذاهای آذری شما خیلی خوشم اومده
این کیک هم به نظر خوشمزه میاد
درست کردم نتیجه رو حتما بهتون میگم
موفق باشی اسرا خانوم
پاسخ:
ممنوم
از آشناییتون خوشوقتم
امیدوارم از کیک هم خوشتون بیاد
سربلند باشید مخمل خان
سلام عزیزم دستت دردنکنه.عزیزم نقاشیهاتم مثل دست پختت عالی بود.یه سربه نمایشگاه زدم ولی متاسفانه نتونستم خودتون رو ببینم.درهرحال خیلی خوب بود.

پاسخ:
سلام عزیزم
 خیلی لطف کردی، کم سعادتی من بوده نتونستم زیارتتون کنم

سلام.

به به .چقدر خوشمزه به نظر میرسه.دست شما درد نکنه.

اسرا خانم،ما فر نداریم،با ماهیتابه هایی که درشون برقیه هم میشه این جور چیزایی که شما در فر میذارید رو درست کرد؟

متشکرم

پاسخ:
سلام
مرسی عزیزم
بله میتونید تو کیک پز یا بقول شما ماهیتابه هایی که درشون برقیه هم درست کنید.
lمن عاشق این کیکم این کیک تو بیشتر شیرینی فروشی های شهرما(کرج) پیدا میشه
ممنون از شما
پاسخ:
اصولا من کم به قنادی میرم، شایدم قنادی های شهر مام داشتن و من ندیدم
:)
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۴۸ مامان مسیحا
سلام من تازه با سایت شما آشنا شدم واقعا عالیه بهتون تبریک میگم این کیکم مثل بقیه عالیه حتما واسه پسرم درست میکنم بازم ممنون
پاسخ:
سلام، ممنونم از لطفتون و خیلی خوش آمدید به جمع دوستان من
سلام خسته نباشید واقعا دست گلتون درد نکنه من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم من عاشق آشپزی هستم کلاس هم رفتم ولی با این حال از تجربیات شما هم استفاده میکنم امیدوارم که همیشه کامتون شیرین، لبتون خندون، تنتون سالم باشه.
پاسخ:
سلام عزیزم،مرسی
 ممنونم برای دعای خیرتون
شاد باشید
سلام اسرا جونم دلم خیلی برات تنگ شده بود
خوشحالم که دوباره برگشتی
کیکتم خیلی عالی شده
دست گلت درد نکنه دوست هنرمندم
پاسخ:
سلام شادی جان، لطف داری عزیزم
به پای کیکهای شما نمیرسه
عالیه...
غذای سنتی تبریز رو بازم بزار...من خیطاب رو درست کردم عالی شد
پاسخ:
مرسی
چشم عزیز
سلام من قبلاعکساتونوداشتم الان چی شدیهوهمشون رفتن
پاسخ:
بعضی وقتها سرور مشکل پیدا میکنه
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۴۴ لیدی الهام
سلام عزیزم
مشخصه که خیلی عالی شده. بخصوص که اسراپز بودنش تضمین کیفیتشه. نووووووووش جانتان عزیزم.
ضمناً خیلی خوشحالم که به قول خودتون همه چیز آرومه. دوستت دارم عزیزم. موفق باشید.
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم الهام جان لطف داری
مرسی از توجهت عزیزم
خوب بود اسرا جون ؛ دستت درد نکنه :)
پاسخ:
مرسی عزیزم

سلام خوشحالم که برگشتی و باز مطلب میذاری چند وقت بود مدام سر میزدم به وبلاکت

بابت همه درستورات ممنونم همه رو کپی کردم و برای خودم یه دفتر اشپزی درست کردم

پاسخ:
سلام
مرسی یاسمن جان
به به چه کیکی دستتون درد نکنه
در ضمن غیبتتون خیلی طولانی بود
پاسخ:
مرسی عزیزم
بله با شرمندگی
سلام اسرا عزیزم 
امروز بعد مدتها  دارم به دوستان باصفا و خوبم سر میزنم 
چقدر خوشحالم دوستی مثل تو دارم باصفا و صمیمی و کد بانو 
خیلی عالیه کارهات ممنون از آموزشهات
پاسخ:
سلام گیتی جان
خوش اومدی عزیزم، نظر لطف شماست،منم بداشتن دوستی مثل شما افتخار میکنم
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۵۹ سولماز تبریزلی
وای عاشق آناناس هستم حتما درستش میکنم اسرا جون
خیلی وقته میام تا مطالب جدیدتو ببینم 
راستی شیرینی پیچ انگشتی رو درست کردم همه عاشقش شدن فدات بشم رو سفیدم کردی پیش مادر شوهرم راستی سفارش این شیرینی رو واسه عید گرفتم(از طرف مادر شوهر جان)
عزیزم میتونی روش درست کردن قرابیه تبریز رو بزاری 
پاسخ:
نوش جون خودت و خانواده محترم عزیز دلم
به امید خدا اون رو هم آموزش خواهم داد ولی خدا میدونه کی...
سلام.مثل همیشه ساده وخوشمزه بنظر میرسه.عزیزم من فر ندارم با مایکروویو میشه درستش کرد؟
پاسخ:
سلام، مرسی
من متاسفانه تجربه کار با مایکروویو رو ندارم و نمیتونم در این مورد نظر بدم
سلام عصر بخیر
چقدر شما با لیاقت توضیح میدین
چقدر از صمیم قلب همه مراحل رو با عکس راهنمایی میکنید .....
من نسبت به این همه سخاوتتون در مورد اموزش هاتون
که راحت در میان میذارید دانسته ها و تجربه هاتون رو در حیرتم....
احسنت به شما و قلب مهربونتون
من همیشه استفاده کردم از مطالبتون
لایق بهترین ها هستید
هموطن شما: آرزو

پاسخ:

سلام 

ممنونم از لطفتون، حضور شما و کامنتهای دلگرم کنندتون مشوق من برای ادامه این راه هست.

شاد و سربلند باشید

۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۳۰ مامان آیناز
سلام اسرا جان اگه امکان داره زله تزریقی رو اموزش بدین.آخه عادت کردم به روش آموزش شما .مرسی
پاسخ:

سلام عزیزم

اگه فرصت کنم حتما

سلام اسرا جون من به تازگی با وب لاگ زیبای شما آشنا شدم. واقعاً با سلیقه هستید و خوشحالم که با شما آشنا شدم امیدوارم همیشه و همه جا مثل آشپزی موفق باشید.
یه سوال راجع به پستای قبلی دارم:
خمیر یوفکا یا خمیر خمیر فیلو رو از کجا باید تهیه کنم؟
پاسخ:

سلام عزیزم زنده باشید

از سوپرمارکتها و لوازم قنادیها

سلام

لطفا طرز تهیه رشته ختایی را هم در سایتتان بگذارید

متشکرم

پاسخ:

سلام 

انشاالله برای ماه رمضان


۱۷ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۱۹ سولماز تبریزلی
سلام اسرا جان
دست گلت درد نکنه
عزیزم میتونی روش پخت قرابیه گردویی یا بادامی رو هم بدی
پاسخ:

سلام عزیزم

فعلا امکانش نیست ولی برای آینده امیدوارم 

سلام خانومی مثه همیشه این دستورت هم بینظیره .فقط خداکنه فاصله ی بین دوتاپستت هرروزکمتروکمتربشه  وماخوشبحالمون شه.موفق باشی

پاسخ:
سلام مرسی صباجون، منم امیدوارم
سلام خسته نباشی خانومی.میشه دستور این کیک با سولاردام هم بذارین؟خیلی به نظر خوشمزه میاد.ممنون
پاسخ:
سلام، متاسفانه تجربه کار با سولاردام رو ندارم
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۲۶ سپیده شکوهی
سایت فوق العاده ای داری عزیزم،کمتر سایت آشپزی هست که از تک تک مراحل کار عکس میذاره،دست شما درد نکنه حساااابی
پاسخ:
ممنونم از لطفتون دوست عزیز
سلام واقعا سایت مفیدی دارید. بهت تبریک میگم به خاطر این همه هنر. منهم به تازگی
آشپزیهایی رو که انجام میدم رو تو وبلاگم قرار میدم . خوشحال میشم بهم یه سری بزنی.
اگه با تبادل لینک موافقی لطفا بهم خبر بده. ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیز، حتما عزیزم

خوشحالم از اینکه دوباره برگشتین اونم با دستور یه پست خوشمزه و عالی.......دست گلت درد نکنه عزیزم..

پاسخ:
فدات آرزو جان
سلام عزیزم
مرسی از اینکه داشته هایتو را در اختیار ما میذاری.
من با دیدن این کیک دلم آب افتاد.
تازه دل نی نی تو دلم هم آب افتاد
مرسی عزیزم
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم از لطلفتون، انشاالله نی نی تون بسلامتی بدنیا بیاد
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۴۰ زهره شیروانی

دوست عزیزم با کمال افتخار، از شما دعوت می کنم به کنج خونه من سر بزنید و خوشحال می شم در صورت تمایل، وبلاگ تازه تأسیسم را در لیست لینک دوستانتون قرار بدید....

http://zohrehshirvani.mihanblog.com

پاسخ:
      با افتخار لینک شدید زهره جان
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۴۸ زهره شیروانی

دوست عزیزم با کمال افتخار، از شما دعوت می کنم به کنج خونه من سر بزنید و خوشحال می شم در صورت تمایل، وبلاگ تازه تأسیسم را در لیست لینک دوستانتون قرار بدید....

http://zohrehshirvani.mihanblog.com

پاسخ:
حتما با کمال میل، شما لینک شدید زهرا جان
سلام عزیزم
بی چون وچرا عاشق خودت و دستورای آشپزیت هستم ....
نه فقط این کیک همه شووووووووون
بوووس به روی ماهت
پاسخ:
سلام عزیزم
لطف داری دوست عزیز
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۱۰ سولماز تبریزلی
درستش کردم عالی شد
قیز باشیوا دولانیم
پاسخ:
فدات عزیزم
سلام اسرا جان من این کیک رو درست کردم فوق العاده راحت وخیییییلی خوشمزه بود. فقط من یک روز قبل کیک رو درست کردم و فرداش شیره داغ رو روش ریختم. موقع خوردن یکم خرد میشد میشه راهمناییم کنی چرا خرد میشد...
پاسخ:
سلام عزیزم، نوش جان
کیک های شربتی خاصیتشون به اینه که خرد میشن.
اسرا خانم سلام . این کیک رو درست کردم بسیار خوشمزه بود دستتون درد نکنه . امیدوارم همیشه خوب و خوش باشید :)
پاسخ:
سلام، نوش جان عزیزم
سلام اسرا جون من این کیکو درست کردم عالی بود دستت درد نکنه فقط سوالی که داشتم کیک من خرد میشه فکر میکنی از چیه؟
پاسخ:
سلام، بخاطر شیره که روش میریزیم کیک ترد میشه، اگه میخواید خرد نشه شیره رو غلیظ تر بگیرید ولی در اونصورت دیگه شیره زیاد داخل کیک نفود نمیکنه.
به نظر خیلی خیلی عالیه ، بهههههههههههههههههههه
پاسخ:
مرسی

بنظرم کیک خوشمره ای میاد امشب حتما دستش میکنم. شوهر من عاشق کیکهایی هست که توش میوه داره بازم اگه از این ایده ها داشتید بزارید واسمون. وای چه کیک دهن اب اندازیه

 

پاسخ:
مرسی فاطمه جان، در کنار همسر از خوردنش لذت ببرید
با سلام
  این کیک به نظر خیلی خوشمزه میاید مخصوصا که نارگیل داره من عاشق  طعم نارگیلم حتما این را امتحان می کنم . ممنون  شاد شاد باشید
پاسخ:
سلام
واقعا خوشمزه است، حتما امتحان کنید
سلام.کاراتون عالیییییه.افتخار تبادل لینک میدید؟؟
پاسخ:
سلام ممنون از لطلفتون
با کمال میل لینک شدید
سلام اسرا خانم خوبید؟ سال نو مبارک انشالله که سال خوب و پر برکتی داشته باشید چند ماهی هست که با سایتتون آشنا شدم هم مرغ رو به شیوه شما درست کردم و هم موفق شدم بعد از چند وقت این کیک رو درست کنم ( از قبل عید مواد رو خریده بودم و اما فرصت درست کردنش رو نداشتم!!!! تا همین دیروز ) البته من بدون شربت درست کردم راستش ترسیدم زیادی شیرین بشه . ولی بدون شربت هم خیلی عالی و خوش طعم بود . دستت درد نکنه بابت این رسیپی عالی
راستی اون سینی های مربات بد جوری دلم رو برده ! خیلی خوشگلن! وحتما خوشمزه ! ولی حیف که مربا تو خونه ما خیلی مشتری نداره برای همین هم من زورم میاد این همه انرژی و وقت بذارم😜😉😁 
پاسخ:
سلام مرسی سعیده جان
خیلی ممنونم از لطفتون
نوش جونتون عزیزم
سلام اسرا جون خوبی? یه مدتی بود نبودم الانم با موبایل اومدم. عزیزم بازم همه چی عالیه 1 خواهش ازت دارم اگه امکان داره سوپ جوئی رو که تو سالن های غذا خوری سرو میکنن آموزش بده. ممنون گلم
پاسخ:
سلام مریم جان، مرسی از لطفت، حتما سوپ جو رو هم آموزش خواهم داد
سلام خسته نباشین خانوم هنرمند
عزیزم1سوال؟ اب اناناس  میشه از این سن ایچ های بطری گرفت و رقیقش کرد یا حتما باید از باقی مونده از کمپوت باشه؟
این لیوان های دسته دار که اصطلاحا بهشون میگن لیوان فرانسه 250 میشن یا کمتر و بیشتره؟
منظورت از شکر نصف لیوان هست یا 1 و 1/2 لیوان؟
ممنون میشم راهنماییم کنی
موفق باشی
پاسخ:
سلام مرسی دوست عزیز
بله میتونید از آب آناناس سن ایچ هم استفاده کنید نیازی به رقیق کردن نیست چون شیرینیش کم میشه
مواد لازم رو بدقت بخونید، مقدار شکر نصف لیوان
وای بنده خیلی خیلی آموزش هاتونو دوس دارم..
موفق باشین همیشه
سپاس..
پاسخ:
مرسی دوست عزیزم
شاد باشید
سلام، این کیک فوق العاده س، واقعا طعم دلچسب و باکلاسی داره مرسی بابت دستور این کیک عالی
پاسخ:
سلام نوش جان
سلام ببخشید میشه بجای کمپوت از خود اناناس استفاده کنیم
پاسخ:
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی