دنیای اسراء

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ب.ظ

سال نو و هویج پلو


سلام، یه سلام خیلی خیلی ویژه به همه دوستهای نازنینی که تو این مدتی که من نبودم به سایت اومدن و متاسفانه ناامید شدن، واقعا شرمنده تون هستم. سال جدید رو تبریک میگم و برای همه شما آرزوی سالی پرخیر رو برکت دارم. توی چشم برهم زدنی 28 روز از سال 92 گذشت. دم عید که یکهو تصمیم به مسافرت گرفتیم ،من مشغول تدارک وسایل مسافرت شدم و 29 اسفند هم که راهی شدیم ، من دیگه فرصت نکردم پست بگذرم و توی مسافرت هم دسترسی به اینترنت نداشتم تا بتونم بیام اینجا،جاتون واقعا سبز خیلی خوش گذشت و خستگی یک سال کار از تنم بیرون رفت، با انرژی زیاد تصمیم گرفتم 12 فروردین که رسیدیم خونه حتما پست جدید بگذارم ولی دو ساعتی از رسیدنمون به خونه نگذشته بود که مامان گلم توی حیاط زمین خورد و مچ دستش شکست. چند روز هم درگیر بیمارستان و عمل جراحی شدیم و بعدش هم دیگه پرستاری از مامان و پذیرایی از مهمونها دیگه اصلا فرصت سر خاروندن هم نداشتم.  البته هر روزش که میگذشت من اضطرابم  بخاطر اینکه تو سال جدید پست  نگذاشتم بیشتر میشد و تصمیم میگرفتم شب حتما سر به سایت بزنم اما شب که میشد از شدت خستگی بیهوش میشدم. امروز کمی سرم خلوت بود و فرصت کردم پای کامپیوتر بشینم ، البته یه دلیل دیگه هم داشت اون هم سالروز وبلاگ نویس شدن بنده بود، یعنی دوسال پیش در چنین روزی بود که من به جرگه وبلاگ نویسها پیوستم و از این بابت خیلی خوشحالم، درسته که این کار خیلی از وقتم رو  میگیره اما اینجا باعث شد که خیلی چیزها یاد بگیرم و چیزهای کمی رو که بلدم رو یاد بدم و مهم تر اینکه دوستهای خیلی خیلی نازنینی پیدا کنم که دوستیشون باعث افتخار منه. مسلما خیلی دوست داشتم یه پست ویژه واسه امروز داشته باشم اما دیگه شرایط من رو درک میکنید، چون تو این شرایط فرصت آشپزی همراه با عکاسی رو ندارم به ناچار دستورهای آشپزی رو که تو آرشیو کامپیوترم دارم رو بتدریج پست خواهم کرد تا به امید خدا حال مامانم خوب  بشه و من فرصت آشپزی واسه سایت رو پیدا کنم، خوب پس اگه میخواید پستهای خوب خوب داشته باشیم دعا کنید حال مامانم هرچه زودتر خوب بشه.

بریم سراغ دستور آشپزیمون، هویچ پلو یه پلوی ساده اما نظر من خیلی خوشمزه

   


مواد لازم:برای 3 نفر

برنج 2.5 الی 3 پیمانه

هویچ درشت یک عدد یا 2 عدد هویج متوسط

گوشت چرخ کرده 200 گرم

رب گوجه فرنگی 1 قاشق

زعفران ابکرده یک قاشق 

نمک نصف قاشق چایخوری

زیره سیاه نصف قاشق چایخوری

روغن دو قاشق غذاخوری

کره 20 گرم

آبلیمو یک قاشق



طرز تهیه:

هویج رو خلالی کنید یا رنده کنید من با رنده ای که می بینید رنده کردم.



هویجها رو توی روغن سرخ کنید. حرارت رو کم کنید تا در حین سرخ شدن هویجها پخته بشن.



گوشت چرخ کرده رو با مقداری آب بپزید.



وقتی آب گوشت کشیده شد، هویج سرخ شده رو داخل گوشت بریزید و کمی تفت بدید.



رب و نمک و زعفران رو بریزید و کمی تفت بدید.



آبلیمو رو اضافه کنید.



برنج رو آبکش کنید

ته دیگ دلخواه بگذارید. یک لایه برنج و یک لایه از خورش بریزید. زیره رو برای اینکه عطرش از بین نره بهتره همون لحظه ای که میخواید استفاده کنید پودر کنید روی برنج بپاشید.



کره رو ذوب کنید و روی برنج بدید. درب قابلمه رو بگذرید و اجازه بدید برنج بخار کنه بعد از سه دقیقه روی در قابلمه دم کنی بگذارید و حرارت رو خیلی کم کنید و اجازه بدید برنج دم بکشه. 

نکته: میتونید داخل مواد از زرشک هم استفاده کنید من ترجیح میدم زرشک رو با کمی کره و زعفران مخلوط کنم و داخل یک پیاله توی قابلمه برنج در حال دم کشیدن میگذارم تا زرشک نرم بشه بعد روی برنج رو با زرشک تزیین میکنم.




نوشته شده توسط اسراء افسری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

سال نو و هویج پلو

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ب.ظ


سلام، یه سلام خیلی خیلی ویژه به همه دوستهای نازنینی که تو این مدتی که من نبودم به سایت اومدن و متاسفانه ناامید شدن، واقعا شرمنده تون هستم. سال جدید رو تبریک میگم و برای همه شما آرزوی سالی پرخیر رو برکت دارم. توی چشم برهم زدنی 28 روز از سال 92 گذشت. دم عید که یکهو تصمیم به مسافرت گرفتیم ،من مشغول تدارک وسایل مسافرت شدم و 29 اسفند هم که راهی شدیم ، من دیگه فرصت نکردم پست بگذرم و توی مسافرت هم دسترسی به اینترنت نداشتم تا بتونم بیام اینجا،جاتون واقعا سبز خیلی خوش گذشت و خستگی یک سال کار از تنم بیرون رفت، با انرژی زیاد تصمیم گرفتم 12 فروردین که رسیدیم خونه حتما پست جدید بگذارم ولی دو ساعتی از رسیدنمون به خونه نگذشته بود که مامان گلم توی حیاط زمین خورد و مچ دستش شکست. چند روز هم درگیر بیمارستان و عمل جراحی شدیم و بعدش هم دیگه پرستاری از مامان و پذیرایی از مهمونها دیگه اصلا فرصت سر خاروندن هم نداشتم.  البته هر روزش که میگذشت من اضطرابم  بخاطر اینکه تو سال جدید پست  نگذاشتم بیشتر میشد و تصمیم میگرفتم شب حتما سر به سایت بزنم اما شب که میشد از شدت خستگی بیهوش میشدم. امروز کمی سرم خلوت بود و فرصت کردم پای کامپیوتر بشینم ، البته یه دلیل دیگه هم داشت اون هم سالروز وبلاگ نویس شدن بنده بود، یعنی دوسال پیش در چنین روزی بود که من به جرگه وبلاگ نویسها پیوستم و از این بابت خیلی خوشحالم، درسته که این کار خیلی از وقتم رو  میگیره اما اینجا باعث شد که خیلی چیزها یاد بگیرم و چیزهای کمی رو که بلدم رو یاد بدم و مهم تر اینکه دوستهای خیلی خیلی نازنینی پیدا کنم که دوستیشون باعث افتخار منه. مسلما خیلی دوست داشتم یه پست ویژه واسه امروز داشته باشم اما دیگه شرایط من رو درک میکنید، چون تو این شرایط فرصت آشپزی همراه با عکاسی رو ندارم به ناچار دستورهای آشپزی رو که تو آرشیو کامپیوترم دارم رو بتدریج پست خواهم کرد تا به امید خدا حال مامانم خوب  بشه و من فرصت آشپزی واسه سایت رو پیدا کنم، خوب پس اگه میخواید پستهای خوب خوب داشته باشیم دعا کنید حال مامانم هرچه زودتر خوب بشه.

بریم سراغ دستور آشپزیمون، هویچ پلو یه پلوی ساده اما نظر من خیلی خوشمزه

   


مواد لازم:برای 3 نفر

برنج 2.5 الی 3 پیمانه

هویچ درشت یک عدد یا 2 عدد هویج متوسط

گوشت چرخ کرده 200 گرم

رب گوجه فرنگی 1 قاشق

زعفران ابکرده یک قاشق 

نمک نصف قاشق چایخوری

زیره سیاه نصف قاشق چایخوری

روغن دو قاشق غذاخوری

کره 20 گرم

آبلیمو یک قاشق



طرز تهیه:

هویج رو خلالی کنید یا رنده کنید من با رنده ای که می بینید رنده کردم.



هویجها رو توی روغن سرخ کنید. حرارت رو کم کنید تا در حین سرخ شدن هویجها پخته بشن.



گوشت چرخ کرده رو با مقداری آب بپزید.



وقتی آب گوشت کشیده شد، هویج سرخ شده رو داخل گوشت بریزید و کمی تفت بدید.



رب و نمک و زعفران رو بریزید و کمی تفت بدید.



آبلیمو رو اضافه کنید.



برنج رو آبکش کنید

ته دیگ دلخواه بگذارید. یک لایه برنج و یک لایه از خورش بریزید. زیره رو برای اینکه عطرش از بین نره بهتره همون لحظه ای که میخواید استفاده کنید پودر کنید روی برنج بپاشید.



کره رو ذوب کنید و روی برنج بدید. درب قابلمه رو بگذرید و اجازه بدید برنج بخار کنه بعد از سه دقیقه روی در قابلمه دم کنی بگذارید و حرارت رو خیلی کم کنید و اجازه بدید برنج دم بکشه. 

نکته: میتونید داخل مواد از زرشک هم استفاده کنید من ترجیح میدم زرشک رو با کمی کره و زعفران مخلوط کنم و داخل یک پیاله توی قابلمه برنج در حال دم کشیدن میگذارم تا زرشک نرم بشه بعد روی برنج رو با زرشک تزیین میکنم.


نظرات  (۴۰)

ایشاللا که هرچه زودتر حالشون خوب شه من خیلی منتظر دستور اشپزیتون بودم فک کنم هرروز چندبار سر میزدم . منتظر دسر و پیش غذاهاتونم ;)
پاسخ:
ممنون از دعای خیرت عزیزم، خدا بخواد حتما

سلام لار و سایغی لار.

من سیزین وئبلوقوزو،www.peyvandha.ir سیته سیندن تاپدیم، یانی اصلینه باخسان، هئچ آختارمیردیم، حایات یولداشیمین آد گونو موناسیبه تینه بیر گؤزل مئساژ آختایردیم، آنجاق او سیته فیلتر اولدوغونا گؤره، پیوند ها سیته سی آچیلیدی، اؤز یانیمدا دئیم، گؤروم بو پیوند ها سیته سینده هانسی اکلر وار، چون آشبازچیلیغا علاقه واریمدی، آشبازلیق بؤلومونه گئتدیم، و اوردا گؤردوم آشپزلیغی رسیم لرله اؤیردن بیر سیته  وار، اودا سیزین وئبلوقوز ایدی. نه ایسه وئبلوقوز ماراقلی اولدوغونا یاریم ساعات دان چوخ وئبلوقوزدا قالدیم، حتی وئبلوقون قابیغیندان ده خوشلانیب اؤز وئبلوقومون قبیغی ائتدیم...  وئبلوقونوزدا کی رسیم لر بوتون سیلینمیش و سیزین چکدییز زحمت لرین چوخون هدر ائله میشدیرسیزه بو تازا سیته زی تبریک ائلیرم، اومورام هر زامان یازاسیز

یورولمویاسان. اللر وار.

منیم وئبلوقوم هله کامیل قوشولمویوب، قوشارسام سیزی هر حتمن اک ائده جم!!!

چوخ ساغولون

منیم ده باشاردیغیم بعضی یئمک لر وار، یئری گلسه سیزه دئیه جم

پاسخ:
سلام خیلی خوش آمدید
از آشنایی شما خیلی خوشحالم، به وبلاگتون سر میزنم و خوشحال میشم دستورات آشپزی تون رو داشته باشم.

سلام اسرا جون

اولا ایشالا سال خوبی داشته باشی

دوما ایشالا مامانتون خیلی زود خوب خوب بشه

وسوما باید بگم من تقریبا هر روز منتظر اومدنتون بودم خوشحالم که اومدید. 2 سالگی هم مبارک.

 من عاشق هویج پلوام تقریبا همینجوری درستش میکنم. منتظر خوب شدن مامانتون و پستهای جدید هستم

پاسخ:
سلام عزیز
ممنونم از لطفت
خوشحالم دوست داشتی و به امید خدا
سلام أسرا جون 
الهی شکر که تعطیلات وسفر خوش گذشته الهییییی که هر چه زودتر مادر عزیزتان بهبود یابند و شما دوست نازنینم هم فرصت بیشتری برای امدن به سایت داشته باشی ،تولد دو سالگی وبلاگ نویسی مباااارک 
١٠٠٠٠٠ سأله شود انشاالله 
چندین کامنت گذاشته ام ولی متاسفانه نمیدانم رسیده یا نه 

پاسخ:
سلام طلا جونم
مرسی گلم خیلی لطف داری، برای شما آرزوی سال پر خیر و برکت دارم
بله خیلی خوشحالم کردی  عزیز
سلام اسراء جون تولد دو سالگی وبلاگت مبارک عزیزم انشا... که حال مامان مهربون و گلتون هر چه زودتر خوب بشه. من هر روز به وبلاگت سر میزنم انصافاً تکی عزیزم
منتظر حضور سبزت هستم- با آرزوی سلامتی و موفقیت
پاسخ:
سلام نرگس عزیز...ممنونم ، من تک نیستم شما خیلی به من لطف دارین.
قربانت دوست نازنینم
سلام انشالله که زودتر حال مادرتون خوب بشه درکت می کنم من هم مادرم مریض بوده میدونم چقدر سخته
پاسخ:
سلام لطف داری مریم جان، مادر وجود پر خیر و برکتی هست، امیدوارم همیشه مادرها سالم و شاد باشند.
خانم تازه با سایتتون آشنا شدم ؛ عالیههههههههههه ؛ سپاسگزارم ؛ فقط بعضی عکسها باز نمیشه ؛ آدم دلش میسوزه
پاسخ:
خوشحالم از آشنایی با شما ولی ایکاش اسم کاملتون رو می نوشتید تا در مراجعات بعدی شما رو بشناسم.
عکسها هم بزودی درست میشن
سلام اسرا جان
من واقعاً دیگه داشت طاقتم تموم میشد بس که میومدم وبت و خبری ازت نبود. خوشحالم که اومدی و امیدوارم زود زود مامان حالشون خوب شه و تو با انژی قبلیت برامون رسپی های جدید و خوشمزه بذاری.
راستی میشه وبت یه امکاناتی مثل عضویت و ارسال ایمیل داشته باشه تا مطالب جدیدت رو برامون ایمیل کنه؟
شرمنده زیاده گویی کردم. دو سالگی وبت هم مبارک باشه عزیزم.
پاسخ:
سلام مرمر جان
ممنون از لطفت، نظرات خوبی داری در موردشون فکر میکنم، این نظرات برای من ارزشمنده و زیاده گویی نیست.
سلام
ممنون از سایت خوبت، خوشحالم که دوباره پست جدید گداشتی.

منم تقریبا هرروز سایتو چک میکردم خداییش با این که به سایتای آشپزی زیادی سر میزنم ولی سایت شما تکه. امیدوارم حال مامان زودتر خوب شه و بیشتر پستای جدید بذاری.

اگر میشه دستور درست کردن شارلوت توت فرنگی رو لطفا بذار.

بازم ممنون
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم از لطفتون، خدا رو شکر که دوستهای خوبی مثل شما دارم، که باعث دلگرمیه منه.
انشالله خدا قسمت کنه اون رو هم درست میکنیم.
سلام اسرا جونمممممم! نمیدونی چقدر خوشحالم که بالاخره برگشتی! امیدوارم امسال بهترین سال زندگیت باشه! خدا رو شکر که مسافرت انقدر بهت خوش گذشته هر چند از صمیم قلبم واسه مامان ناراحت شدم ایشالا که هر چه زودتر سلامتی کاملشونو به دست بیارن. تولد وبلاگ هم خیلی خیلی مبارک باشه! من یکی که عااااااشقشم! اینجا همه چی خوشمزه و خوشگل و شیکه! بابت همه دستورات خوبی که تو این مدت گذاشتی ممنووووووون دوست نازنینم!:*
پاسخ:
سلام یسنا جان، منم خوشحالم بازم شما رو اینجا می بینم. منمونم از اینهمه لطف، شما هم سال خوب و خوشی داشته باشید.
 

سلام اسرا جان

من تازه وبلاگ شما رو پیدا کردم خیلی عالیه واقعا محشری

فقط عزیزم تو بعضی قسمت ها مشکل عکس داری(البته من دارم) مثلا مربای تزئینی هویج و خیار! یا خیلی چیزای دیگه.خیلی وقته دنبالش بودم ولی حیف که عکس مرحله به مرحله نداره

ممنون میشم اگه کمکم کنی خیلی دوست دارم بتونم تهیه بکنم

مرسی عزیزم

باااااااااااااااااااااااااااای

پاسخ:
سلام دوست عزیز
خیلی لطف داری شما، بله امیدوارم هرجه زودتر بتونم درستش کنم.
یا حق

سلام اسرا جان

من تازه وبلاگ شما رو پیدا کردم خیلی عالیه واقعا محشری

فقط عزیزم تو بعضی قسمت ها مشکل عکس داری(البته من دارم) مثلا مربای تزئینی هویج و خیار! یا خیلی چیزای دیگه.خیلی وقته دنبالش بودم ولی حیف که عکس مرحله به مرحله نداره

ممنون میشم اگه کمکم کنی خیلی دوست دارم بتونم تهیه بکنم

مرسی عزیزم

باااااااااااااااااااااااااااای

پاسخ:
سلام دوست عزیز
خیلی لطف داری شما، بله امیدوارم هرجه زودتر بتونم درستش کنم.
یا حق
خیلی وقته دلم می خواد با گوشت چرخ کرده درست کنم..من عاشق هویج پلو هستم...محشره
راستی سال خوبی داشته باشی عزیزم
پاسخ:
خوش اومدی عزیزم و سال نوی شما هم مبارک دوست خوبم

سلام بانو

 

خوشحالم که بالاخره برگشتی....انشاالله حال مامانت زودتر خوب بشه و زندگیت به روال عادی برگرده....

پاسخ:
سلام فاخته خانوم
از این ورا...منم خوشحالم شما رو اینجا می بینم...ممنونم از دعای خیرت عزیزم..

سلام اسرا جونم

راستش هر وقت به دنیای تو سر میزنم بدجوری اشتهام باز میشه...اما از وقتی مادر رو دیئم خیلی نااحتم دعا میکنم زودتر حالشون خوب بشه...خیلللللی باسلیقه ای

پاسخ:
سلام یاس عزیز
آره واقعا منم وقتی عکس غذا می بینم گشنم میشه..مرسی از لطفت...
اسرا جون ان شاالله حال مامان زودتر خوب بشه من عاشق وبلاگتم نمی خواد نگران باشی کسی اگه بخواد از روی وبسایتت اشپزی کنه حالا حالا ها دستورای مختلف هست که بره امتحان کنه
پاسخ:
ممنونم خواننده عزیز،کاش یه اسم مستعار واسه خودت انتخاب کنی که هر بار میای اینجا بشناسمت
سلام اسرا جون خیلی خوشحالم که برگشتی دعا می کنم زودتر حال مامانت خوب بشه 
پاسخ:
سلام عزیزم، مرسی از لطفت
سلام اسرا جون،خداروشکر که تو عید بهت خوش گذشته
امیدوارم دست مامانت زودتر خوب شه
خیلی دلمون برات تنگ شده بود،امیدوارم باز با پست های جدیدت مارو دلگرم کنی
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون از لطفت مهسا جان، منم دلم برای اینجا و دوستام تنگ شده بود
سلاااااااااااااام اسرا جون خوبی؟سال نو مبارک انشالله سال خیلی خوبی داشته باشید
خیلی کم پیدا شدی دلم خیلی برات تنگ شده
هویج پلو هم خیل یعالی و خوشگل درست کردی نوش جان
منم اپم خوشحال میشم بیایی پیشم
پاسخ:
سلام شادی جان، سال نوی شما هم مبارک
کم سعادتی منه عزیزم که زیاد نمیتونم بهتون سر بزنم.
چشم عزیز دلم
سلام عزیزم
امیدوارم حال مادر بزرگوارتون هرچه سریعتر خوب بشه و کمی از زحمت شما هم کاسته بشه .خوش به سعادت  مادری که چنین دختریداشته باشه .
دستورتون هم عالی بود

پاسخ:
سلام دوست عزیزم
ممنونم از لطفتون، خوبی از خودتونه عزیزم
سلام وای عزیزم چقد بدشانسی
ایشالله حال مامان زودتر خوب بشه مام دعا مینیم
منتظر شمام هستیم
پاسخ:
سلام مینا جان، هر چیزی حکمتی داره این هم خواست خداست.
ممنونم دوست عزیز
سلام اسرا جون
من یه مدتی بود نبودم...امروز رفتم وبت دیدم اینجا هستی....
ایشاللا همیشه و هرجا باشی موفق و سربلند باشی....
ایشاللا حال مامانتم زود خوب شه...
هویچ پلوت که عالی بود مث همه دستورای قبلت....
پاسخ:
سلام آسو جان
خیلی خوش اومدی و ممنون از لطفت
شاد و سربلند باشی
سلام عزیزم
روزت مبارک
پاسخ:
سلام دوست عزیز
مرسی  از لطفتون، عید شما هم مبارک
سلام  اسرا جان خوش برگشتی به وبلاگت دوباره انشالله که بلا از مادر بزرگوارتون دور باشه و همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده باشن  میلاد حضرت فاطمه س رو به شما تبریک می گم روزتون مبارک باشه به مادرتون هم روز مادر رو به نیابت از من تبریک بگین
 هویج پلو هم که از بس با سلیقه پخته شده که دیگه آنچه گفتنی هستش رو شما در تصاویر زیبای غذا نشون دادین  نوش جانتون
پاسخ:
سلام عزیزم، مرسی دوست نازنین من، روز زن و میلاد حضرت فاطمه بر شما و مادر بزرگوارتون هم مبارک باشه.
شما خیلی لطف داری عزیز دلم.

salam asraye aziz..omidvaram hale mamanet ta alan khobe khob shode bashe..man ke miyam inja vaghean lezat mibaram vali moteasefane bishtare aksa pak shodan..lotfan residegi konid..

asra jonam ye soal..ketabe ashpaazie khob soragh dari ke mesle khodet amozesh dade bashe..yaeni gam be gam ba akso vazeh..age mishnasi esmesho behem bego az namayeshgahe ketab bekharam..

baezi az ketaba hastan meghdarashon kheyli ziyade va bara mehmoni khobe..

پاسخ:
سلام شبنم جان، خیلی سپاسگذارم از لطفت
نه متاسفانه من همچین کتابی که مرحله به مرحله با عکس باشه سراغ ندارم، فقط مجله هنر آشپزی بعضی دستوراتش رو با عکس میگذاره که خیلی خوبه. میتونی از این مجله استفاده کنی.
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۰۱ رویا (ریحانه بهشتی)
سلام اسراء جان من دوباره برگشتم با یه مطلب جدید آپ شدم منتظرت هستم.
پاسخ:
سلام رویا جان خوشحالم برگشتی، حتما بهت سر میزنم
اسرا جوووون چرا اینقدر دیر دیر دستور میذاری؟؟؟؟؟؟؟ 
پاسخ:
شرمنده عزیزم
وایییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من عاشق آشپزیهای شما هستم ؛ الین چیز هم که درست کردم اون کوکو سیب زمینی با گوشت چرخ کرده؛ فلفل ؛ هویج و .... بود؛ عالی بود ؛ امیدوارم مامانتون بهتر باشن وشما فعالتر
پاسخ:
ممنون از لطفتون دوست عزیز

شمش طلا جایزه ببرید

سلام دوستای خوبم

1.      یک دونه عصاره زعفرون الیت بخربد

2.      جلدشو به صندوق پستی 131851185 بفرستید

3.      یک شمش طلا برنده بشید

توی وب سایت من و الیت هم اگه عضو بشین هر ماه به 22 نفر جایزه نتبوک، تبلت، کتاب آشپزی سامان گلریز و بسته هدیه برنده می شین.

برنده های قبلی رو ببینید:http://www.manoelite.com/index.php/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D8%B9%D9%87-%DA%A9%D8%B4%DB%8C.html

برای ثبت نام کیلیک کنید:http://www.manoelite.com/index.php/component/comprofiler/registers.html

 

 

 

 

سلام اسرا خانم عزیزم

با تشکر از لینکتون عزیزم. خیلی خوشحالم که به وبلاگ ناقابل من و خواهرم سر زده بودید. حضور وبلاگ نویس باتجربه، کدبانو و مهربانی مانند شما افتخاری است برای من و خواهرم.
پاسخ:
سلام الهام عزیز
خیلى لطف دارى دوست خوبم,اختیار دارى وبلاگ خوبى دارى  و مطمىنم موفق میشى
سلام اسراء عزیزم
برات آرزوی سلامتی و شادابی دارم
منتظر آموزشهای خوب و آموزنده ات هستم
پاسخ:

سلام دوست نازنینم

شما هم شاد و پیروز باشید

اسرا جانم

خیلی خوشحالم که تو لیست پیوندهاتون هستم و کلی ذوق می کنم. تشکر مجدد عزیزم. بهم سربزنید کلی خوشحالم می کنید.
پاسخ:

خواهش عزیزم

من از آشنایی با شما خوشحالم

سلام دوست خوبم
منم دعاشق هویچ پلو ام ولی چون ما یکم ترش مزاجیم و هویچ یکم شیرینه من ترشی بیشتری بهش میزنم و ترجیحا آب نارنج میزنم چون همسر گرامی بنده از آب لیمو خوششون نمیاد....
ممنونم از پست های زیبات
وقت داشتی به پاتق سر بزن
خوشحال میشم
موفق باشی
پاسخ:
سلام دوست خوبم,مرسى از لطفت,
انشاا... وقت کنم سرمیزنم
موفق باشى
سلام اسرا جان خوبی امیدوارم حال مادرت هم خوب شده باشد خیلی ازت بی خبر بودم به هرحال سال پر خیر و برکتی رو برات و خانواده ات آرزو می کنم و امیدوارم مادرت هر چه زودتر خوب بشه منتظر غذاهای خوشرنگ و خوشمزه ات هستیم
پاسخ:
سلام مرسى سیویل جان مرسى عزیزم,من هم برات شما آرزوى سالى سرشار از شادى و شادکامى داشته باشى.
سلام اسراء جون برای غذات از عصاره زعفرون الیت استفاده کن این ماه جایزه هم گذاشته
اینجا رو ببین
http://www.manoelite.com/index.php/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4.html
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۰۰ فاطمه تبریزی
سلام اسرا جون من یک خانم تبریزی مقیم کویت هستم وبه داشتن همشهری مثل شما افتخار میکنم  شما نمونه بارز یک بانوی اذری و معرف  اشپزی  اذری هستید هروقت به سایت شما سر می زنم اشک به چشمانم می اید  تبریز برای من تداعی میشود وهمیشه ارزو دارم وقتی امدم تبریز کاش شما راببینم .
ازشما درخواستی دارم درصورت امکان مربای گل محمدی با گل تازه  نان روغنی مخصوص ماه رمضان و قرابیه تبریز راهم اموزش دهید لطفا  باتشکر 
پاسخ:

سلام، خوشحالم از آشناییتون. سخته غربت، ولی باز این دنیای مجازی خوبه که میشه با هر جای دنیا در ارتباط باشی. منم مشاق دیدار هستم

مربای گل با تازه رو حتما آموزش میدم ولی نان روغنی رو راستش رو بخوای دقیق بلد نیستم و چند بار درست کردم ولی اونی نشد که میخواستم.

مرسی

سلام اسرا جون من عاشق هویج پلو هستم دستت درد نکنه

پاسخ:
سلام مرسی دوست عزیز


سلام ،خیلی استفاده کردم ،آرزو می کنم تو این ماه عزیز طاعات وعبادات همه قبول حق بشه وهمه مامان های خوب دنیا سالم باشن به ویژه مامان شما که دختر خوبی را تربیت کرده که اطلاعاتش را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار دیگران می گذارد.امیدوارم کارتون رو ادامه بدید وموفق باشید.



پاسخ:

سلام خانم معلم عزیز، من ارادت زیادی به قشر معلم دارم چون خاطرات خیلی شیرینی با بعضی از معلمهای دوران تحصیلم داشتم.

خیلی لطف دارید و برای شما آرزوی سربلندی و شادکامی دارم

خیلی خوب بود
پاسخ:
مرسی
سلام اسرا جون سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی
منتظر سورپرایزهای جدیدت هستم فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
پاسخ:

سلام لیلا جان، سال نوی شما هم مبارک امیدوارم سال پرباری داشته باشید

بچشم عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی