دنیای اسراء

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰ ب.ظ

تولد یکسالگی وبلاگ

دوستهای نازنینم سلام

 درست یک ساله که این وبلاگ رو راه اندازی کردم و امروز روز تولدش هست، در این مدت دوستهای وبلاگ نویس خیلی خوبی پیدا کردم که خیلی چیزا ازشون یاد گرفتم، دوستهای عزیز دیگه ای هم دارم که خوانندگان وبلاگ هستند اونها هم با کامنتها و نظرات شون باعث دلگرمی برای ادامه کار میشن، عزیزایی هم هستند که خوانندگان خاموش وبلاگند، میان به وبلاگ بدون اینکه ردی ازشون به جا بگذارند، این رو آمار بازدید وبلاگ بهم میگه که تعدادشون روز به روز زیاد میشه، اینجا لازم میدونم ازهمه محبتها و ابراز لطفهاتون تشکر کنم.



یک اتفاق خوب دیگه در پیش دارم و اون اینکه همین امروز میریم زیارت امام رضا(ع). تقارن خیلی خوبیه، من که به فال نیک میگیرم. از طرف همه شما نائب الزیاره هستم. ده روز نخواهم بود، اگه اونجا به نت دسترسی داشته باشم جواب کامنتهای شما عزیزان رو میدم وگرنه می مونه وقتی برگشتم.

  برای تولد یکسالگی وبلاگم دلم میخواست کیک درست میکردم اما بخاطر ایام فاطمیه، و اینکه مسافر هستم نتونستم، انشالله بعد از برگشت از مسافرت اگه خدا بخواد حتما یک پست کیکی خوشمزه خواهیم داشت.

و آخر سخن اینکه حلالم کنید، اگه دیر به کامنتها تون جواب دادم و اگه درخواست غذایی داشتید و نتونستم بگذارم.



نوشته شده توسط اسراء افسری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

تولد یکسالگی وبلاگ

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰ ب.ظ
دوستهای نازنینم سلام

 درست یک ساله که این وبلاگ رو راه اندازی کردم و امروز روز تولدش هست، در این مدت دوستهای وبلاگ نویس خیلی خوبی پیدا کردم که خیلی چیزا ازشون یاد گرفتم، دوستهای عزیز دیگه ای هم دارم که خوانندگان وبلاگ هستند اونها هم با کامنتها و نظرات شون باعث دلگرمی برای ادامه کار میشن، عزیزایی هم هستند که خوانندگان خاموش وبلاگند، میان به وبلاگ بدون اینکه ردی ازشون به جا بگذارند، این رو آمار بازدید وبلاگ بهم میگه که تعدادشون روز به روز زیاد میشه، اینجا لازم میدونم ازهمه محبتها و ابراز لطفهاتون تشکر کنم.



یک اتفاق خوب دیگه در پیش دارم و اون اینکه همین امروز میریم زیارت امام رضا(ع). تقارن خیلی خوبیه، من که به فال نیک میگیرم. از طرف همه شما نائب الزیاره هستم. ده روز نخواهم بود، اگه اونجا به نت دسترسی داشته باشم جواب کامنتهای شما عزیزان رو میدم وگرنه می مونه وقتی برگشتم.

  برای تولد یکسالگی وبلاگم دلم میخواست کیک درست میکردم اما بخاطر ایام فاطمیه، و اینکه مسافر هستم نتونستم، انشالله بعد از برگشت از مسافرت اگه خدا بخواد حتما یک پست کیکی خوشمزه خواهیم داشت.

و آخر سخن اینکه حلالم کنید، اگه دیر به کامنتها تون جواب دادم و اگه درخواست غذایی داشتید و نتونستم بگذارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۳۰
اسراء افسری

نظرات  (۴۲)

سلام اسرای عزیزم تولد وبلاگت مبارک باشه امیدوارم که سالهای سال بنویسی و این وبلاگ روز به روز پر بازدید تر بشه ... سفرت هم به خیر انشالله که به سلامتی برگردین التماس دعا.
پاسخ:
اگه لیاقت داشته باشم اونجا دعات کردم.
سلام اسرای نازنینم
تولد وبلاگ پرمحتوایتان را تبریک میگویم امیدوارم روز به روز پر بارتر از قبل گردد وخدا به دانسته هایت برکت عطا کند.
متاسفانه به دلیل شروع کلاسهای اموزشی وهنر جوها از اول فروردین به بعد نتوانسته ام وبلاگ را به روز کنم ولی امروز با دیدن این پست شما نمیتوانستم بدون کامنت بگذرم چون یکی از مورد علاقه ترین وبلاگهایی است که همیشه سر زده ام ومهمتر اینکه دوستی به خوبی شما یافته ام.
زیارت قبول دوست گلم والتماس دعا.
سلام اسرا جون
من حدودا 4 ماهه که وبلاگه شما رو میبینم
بیشتر چیزایی که آموزش میدین درست کردم
همشون طعم های خوب و متفاوتی داشتن
ازتون ممنونم که همه تجربیاتت رو بی کم و کاست در اختیار خوانندگان میگذارین
زیارت قبول
التماس دعا
سلام خانومی
تولد وبلاگت مبارک

واقعا کارت حرف نداره

برای ما هم دعا کن


سلام تولد وبلاگت را تبریک میگویم
به قول خودت منم از بازدیدکننده های خاموش وبلاگتم.دستور غذاهات دقیقا بر اساس سلیقه تبریزی هاست و اینو خیلی دوست دارم.تولد وبلاگت مبارک.زیارتت قبول.همیشه موفق و شاد باشی.
پاسخ:
شما هم سربلند و شادکام باشی.
تولدش مبارک ... ما رم دعا کنین
پاسخ:
مرسی عزیزم...محتاجیم به دعا خانمی
سلام
اولا سال نو مبارک و ضمناً زیارتتون قبول، امیدوارم به حوائج قلبیتون برسین
دوما تولد یک سالگی وبلاگتون رو خیلی خیلی تبریک میگم
من یکی از خواننده های به قول شما خاموش وبلاگتون هستم و همیشه از آشپزی و سلیقه شما کلی ذوق زده میشم
از اینکه اینقدر وقت میذارین و این وبلاگ عالی رو برای خانومای ایرونی به روز میکنین کمال تشکر رو دارم، انشالا که این وبلاگ حالا حالا ها پابرجا باشه
دوستتون دارم خیلی زیاد

سلام عزیزم
تولد یکسالگی وبلاگت مبارک.
خوش به حالت بابت اینکه داری میری زیارت. حتما" سلام منو به امام رضا برسون. یادت نره.
خوش بگذره.........................
تولدش مبارک با تاخیر البته!!!!!!!!
تولد...
تولد...
تولدت مبارک
تایمر گذاشته بودم واسه تولد تبریک بگم ولی متاسفانه مسافرت کاری پیش امد و نشد
ایشالا سایه سایتت مستدام
salam man ba inke kheilibe tanasob andam ahamiat midam badidan ghazahaye khoshmazeo nashenakhte.. fek kardam kash mishod to jazire khali ke tanasob mohem nabud mibudam vain ghazahaham dar dasres. albate nmizashtam ziad chagh besahm. saitaye digaranam didam baon aksa...a... vali moteasefane hamishe ghazahaye tekrari onam na motenave! mikhorim...ommmmmm.... chon kesi paye nist vase taghirr..omm..
shoma kheili khob ba koli aks tozih dadin va manam az salighe khanomaye tabrizo azar bayjan shenidam vali cheghad shirino charb dos darana? khoshmazas vali bayad yejor tadolo rayat koni ke ham tabrizi beshe ham bikhatar.!! man az rahnamaii daftarche ghazahaye tv nveshtam ke hichkodom dros nashod ta alan ke 27 sale faghat minevisam valo ko dorost? hishshshsh kiiii hamkari nmikone!!!.....


سلام اسرا جون
خوبی؟؟
میخواستم آدرس یه سایت رو بهت بدم، فارسی نیست، انگلیسیه اما چون اونم عکس مرحله به مرحله داره به نظرم خیلی راحته
اگه تونستی حتما یه سر بهش بزنه

http://cookstepbystep.com
پاسخ:
دست گلت درد نکنه حتما سر میزنم به این آدرس. ممنونم عزیزم
۰۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۳:۳۳ ریحانه بهشتی
اسرا جونم
تولد وبلاگت مبارک باشه ایشالا سال های سال غذاهای خوشمزه آموزش بدی. تو این مدت خیلی چیزا ازت یاد گرفتم . عزیزم برام دعا کن که بچه ام سالم بدنیا بیاد. مرسی
تولد یکسالگی وبلاگت مبارک اسراءجون.از طرف ما هم نایب وزیاره باش
زیارت قبول خانمی .تو این مدت که نیستی دلمون حسابی برات تنگ شده و بر حسب عادت هر روز چکت می کنم .تولد یک سالگی وبلاگ زیبایت مبارک .
سلام دوست گلم
امیدوارم 120 سالگی وبلاگت را جشن بگیرید نازنینم
سلام زائر امام رضا علیه السلام ... زیارت قبول مشهدی خانوم :)
واسه ما دعا کردی؟خوش به سعادتت.
منم خیلی دلم مشهد میخواد

سلام‌ عزیزم
تولد وبت مبارک

وبلاگت الان‌که‌خیلی‌قشنگه؛ امیدوارم‌ازاینم‌قشنگتروتربشه
عزیزم امیدوارم سال های سال بنویسی و وبلاگت پا بر جا باشه.....
راستی شیرینی تولد یادت نره!

پاسخ:
بوووووووووووووووووووس
سلام
تولد یکسالگی وبلاگت مبارک ، التماس دعا و زیارتت قبول
تولد وبلاگت هم مبارک باشه
سلام
اسرا جان تو کجایی؟ هنوز از زیارت برنگشتی؟
ان شااله موفق باشی
یک شبی مجنون نمازش را شکست
بی وضو در کوچه لیلا نشست
گفت: یا رب از چه خوارم کرده ای؟
بر صلیب عشق دارم کرده ای
مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو و لیلای تو , من نیستم
گفت : ای دیوانه لیلایت منم
در ره پنهان و پیدایت منم
سالها با جور لیلا ساختی
من کنارت بودم و نشناختی.........
سلام دوست نادیده ی عزیزم.فقط میتونم بگم اجرت با خدا...بخاطر این مطالب مفید وبلاگت...اینجا وبلاگیه که ارزش خوندن داره و آدم حس نمیکنه که داره تو اینترنت وقتشو تلف میکنه.چون آدم با خوندن هر پستی،یه چیز تازه رو یاد میگیره که کاربردیه.
تو واقعا هنرمندی عزیزم.سرسری یه نگاه کلی به وبلاگت انداختم..قدر خودتو و استعدادهاتو بدون و خدارو شاکر باش..ان شالله لحظه به لحظه درحال پیشرفت و موفقیت باشی گلم... الان حتما مشهدی..فقط میتونم بگم
خـــــــــــــــــــــوش به حالــــــــــــــــــــــــــــــــــــت...اسرا جون،برای من هم دعا کن منم بتونم بیام مشهد و نذر چندساله مو ادا کنم..
salam.
salroze tavalode weblogeton mobarak.
webloge kheili khoshgeli darin.
mamnoon az inke be weblogam negah karde boodin.
khosh bashin.
پاسخ:
موفق باشید
سلام...
سادگی را دارم....
پس ساده میگم!!! خوبه موفق باشی.
پاسخ:
ممنونم از لطفتون و خوش آمدید.
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۹:۳۵ سراشپز سپیده
سلام دوست جونی خوبی؟تولد وبلاگت مبارکا باشه
اگر کسی بتواند معلم خوبی باشد ، خیانت کرده است اگر به کار خوب دیگری بپردازد . چرا که معلمی مقام پیغمبری و تعلیم مقام خدایی است

دکتر شریعتی
الهییییییییییی مبارکه اسرا جونم..همیشه پاینده باشی و وبلاگ خوبت پر رونق تر نازنینم...زیارت هم قبول
پاسخ:
مرسییییییییییییییی هانیه خانوم..زنده باشی عزیزم...انشالله قسمت شما به زودی
اسرا جان کجااااایی ؟دلم برات یه ذره شده .
سلام دوست عزیزم
تولد وبلاگت مبارک
امیدوارم صد سال زیر سایه ات هر روز پربارتر از قبل بشه ..
خوش بگذره عزیزم
سلام اسراخانم زیارت قبول کجایی پس دلمون برات تنگ شده
۱۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۹:۲۹ اکـــــــــــــــــرم
سلام کارتون جالبه امــــــــــــــا:
غیبتت طولانی شد دوستم
به فکر خوانندگانت باش که نگرانت هستن
لطفا جواب بده
اسراء جونم مبارک باشه
ایشالا تولد صد سالگی امیدوارم همیشه شاد و پر انرژی باشی عزیزم....
زیارت قبول دوست خوبم....
سلام وب زیبایی داری به منم سر بزن اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم(*-*-*دریای غم*-*-*ساحل دارد*-*-*)لینک کن وبهم خبر بده تا لینک کنم واگه خواستی با تبادل لوگو هم موافقم
منتظرم

سلام اسرا جون کجااااااااایی خانومی؟؟نگرانت شدم.
پاسخ:
سلاااااااااام طلا جونم...ببخشید نگرانت کردم..دوست دارم خیلی زیاد
آرزویم این است : نتراود اشک در چشمان تو هرگز مگر از شوق زیاد و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی عاشق آن که تو را می خواهد و به عشق تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد آرزویم این است..
پس نظر من کو منم تبریک گفته بودم
به هر حال دوباره تبریک میگم تولد وبلاگتو انشالله 122 سال پابرجا باشه عزیزم
زیارت قبول
پاسخ:
قسمت شما هم بشه بزودی
اسرا جان ضمن اینکه تولد یکسالگی وبلاگتو تبریک میگم، واقعاً برات آرزوی شادی و موفقیت می کنم. من همین امروز وبلاگتو دیدم ولی خیلی ازش خوشم اومد. اونو توی آدرسام ذخیره کردم تا همیشه از مطالب مفیدش استفاده کنم.
سلام خانوم خوبی؟
خسته نباشین من یکی از بازدیدکنندگان همیشگی وبلاگتون هستم. من حدودا 3 ساله ازدواج کردم و چون قبل از ازدواج اصلا آشپزی نکرده بودم سالهای اول خیلی مشکل داشتم برای هر غذایی مجبور بودم به مامانم زنگ بزنم حتی غذاهای خیلی آسون. الان بعد از 3 سال دست پختم بهتر شده البته حدودا یک سالی میشه که میام و وبلاگتونو میبینم و ازدستورهای غذاییش استفاده میکنم مخصوصا غذاهای آذربایجانی من اهل مراغه هستم. خلاصه دست گلتون درد نکنه خیلی ممنون
امیدوارم سایتتون همیشه پابرجا و پرطرفدار باشه وسعی کنین غذاهای جدید و متنوع تری بذارین خیلی ممنون . ببخشید که پرحرفی کردم
سلام میدوم که خیلی دیره واسه جواب دادن به این پست
ولی از وقتی با اینجا (شما)ر و پیدا کردم حس خوبی دارم وتصمیم دارم از غذا های خوشمزتون حتما زیاد استفاده کنم. مخصوصا که اندازهها بسیار دقیق هستن.
واقعا ممنون
سلام وب خیلی جالبی داری خیلی ممنون خسته نباشی
پاسخ:
مرسی دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی