دنیای اسراء

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۳۲ ق.ظ

سلام دوباره

سلام، عید امسال هم گذشت، به من خوش گذشت امیدوارم به شما هم خوش گذشته باشه.

راستی عید شما مبارک، انقدر مشغول عید و دید و بازدید بودم که فرصت نشد پست تبریک سال نو بگذارم. واقعا نوروز عید بزرگیه برای من که باعث میشه روزهام نو بشه، سال جدید ،فکرهای جدید، ایده های جدید، انشاالله خدا هم کمک میکنه تا به خواسته هامون برسیم.

برای وبلاگ در سال جدید برنامه هایی دارم، که به امید خدا کم کم این فکرها رو عملی میکنم...... 




فرصت خوبیه که چند تا مطلب رو با شما در میان بگذارم. 

1.در این مدت تقریبا نزدیک یک سال که با این وبلاگ با شما بودم، دوستهای زیادی پیدا کردم، یکی از این دوستهای عزیز ناردونه گلمه. اما با آخرین پستش از ما خدا حافظی کرد، امیدوارم هر چه زودتر برنامه هاش رو به راه بشه و به جمهمون برگرده.

2. من از دوستهای عزیزم تو وبلاگهاشون چیزهای زیادی یاد میگیرم اما فرصت زیاد نمی کنم تا پیوسته بهشون سر بزنم و کامنت بگذارم و این موضوع نشانه کم توجهی من نیست. امیدوارم درکم کنید چون واقعا فرصتم بیش از این نیست.

3. بعضی وقتها چند روز وقت نمی کنم به اینترنت سر بزنم، پس اگه چند روز منتظر تایید کامنتها موندید همینجا عذر خواهی میکنم.

4. این مورد رو قبلا هم گفتم، ازتون خواهش دارم سوالات اختصاصی مربوط به پستها رو توی پست مورد نظر مطرح کنید که همونجا جواب داده بشه، تا اگه عزیز دیگه ای همون سوال رو داشته باشه، جواب سوالش رو بگیره.   

5. دیگه فکر میکنم مورد دیگه ای نمونده باشه، اگر در مورد کل وبلاگ و مطالبش نظری دارید  با من در میون بگذارید، مخصوصا اگر از جاییش خوشتون نمیاد یا به نظرتون مشکلی داره خوشحال میشم بدونم.


 

 سال نو می شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند

و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من…تو…ما

کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟…پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟

زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و

چون همیشه امیدوار وسال نومبارک. 


پ ن: عکس گلهای خوشگلی که می بینید مال گلدونهای خونه خودمونه.



نوشته شده توسط اسراء افسری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

سلام دوباره

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۳۲ ق.ظ

سلام، عید امسال هم گذشت، به من خوش گذشت امیدوارم به شما هم خوش گذشته باشه.

راستی عید شما مبارک، انقدر مشغول عید و دید و بازدید بودم که فرصت نشد پست تبریک سال نو بگذارم. واقعا نوروز عید بزرگیه برای من که باعث میشه روزهام نو بشه، سال جدید ،فکرهای جدید، ایده های جدید، انشاالله خدا هم کمک میکنه تا به خواسته هامون برسیم.

برای وبلاگ در سال جدید برنامه هایی دارم، که به امید خدا کم کم این فکرها رو عملی میکنم...... 




فرصت خوبیه که چند تا مطلب رو با شما در میان بگذارم. 

1.در این مدت تقریبا نزدیک یک سال که با این وبلاگ با شما بودم، دوستهای زیادی پیدا کردم، یکی از این دوستهای عزیز ناردونه گلمه. اما با آخرین پستش از ما خدا حافظی کرد، امیدوارم هر چه زودتر برنامه هاش رو به راه بشه و به جمهمون برگرده.

2. من از دوستهای عزیزم تو وبلاگهاشون چیزهای زیادی یاد میگیرم اما فرصت زیاد نمی کنم تا پیوسته بهشون سر بزنم و کامنت بگذارم و این موضوع نشانه کم توجهی من نیست. امیدوارم درکم کنید چون واقعا فرصتم بیش از این نیست.

3. بعضی وقتها چند روز وقت نمی کنم به اینترنت سر بزنم، پس اگه چند روز منتظر تایید کامنتها موندید همینجا عذر خواهی میکنم.

4. این مورد رو قبلا هم گفتم، ازتون خواهش دارم سوالات اختصاصی مربوط به پستها رو توی پست مورد نظر مطرح کنید که همونجا جواب داده بشه، تا اگه عزیز دیگه ای همون سوال رو داشته باشه، جواب سوالش رو بگیره.   

5. دیگه فکر میکنم مورد دیگه ای نمونده باشه، اگر در مورد کل وبلاگ و مطالبش نظری دارید  با من در میون بگذارید، مخصوصا اگر از جاییش خوشتون نمیاد یا به نظرتون مشکلی داره خوشحال میشم بدونم.


 

 سال نو می شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند

و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من…تو…ما

کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟…پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟

زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و

چون همیشه امیدوار وسال نومبارک. 


پ ن: عکس گلهای خوشگلی که می بینید مال گلدونهای خونه خودمونه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۴
اسراء افسری

نظرات  (۱۱)

اسرا جان خسته نباشی خیلی خوب بود امیدوارم موفق باشی
پاسخ:
ممنونم شما هم موفق باشید
سلام دوباره عزیزم
امیدوارم همیشه موفق باشی
پاسخ:
شما هم موفق باشید دوست خوبم
رسیدن بخیر خانمی
سال نو مبارک
پاسخ:
سال نوی شما هم مبارک
سلام اسرا جون عیدتون مبارک تقدیم به شما دوست عزیز
اومدم بگم منم به وبلاگت هی هی سر می زنم اما وقت نمیکنم کامنت بذارم خیلی عالیه خانوم گل
پاسخ:
بووووووووووووووووووس
گاهی در برابر خاطرات توقف کن و یادآور دوستی ها ورفاقت ها باش امیدوارم سهم من از این تجدیدخاطرات یک یادت بخیر ساده باشد!!!
سلام اسراجون خیلی وقته منتظرتم دوست دارم عزیزم امیدوارم موفق سربلند باشید
پاسخ:
سلام نازنین جان...شما لطف داری عزیزم...منم برای شما آرزوی بهترینها رو دارم
در این دنیا هیچ کس گرسنه نیست
چون همه در روز چند وعده گول میخورند.......
سلام اسرا خانم عیدتون مبارک راستش من خیلی نگران ناردونه جان هستم نوشته ش یه طوری بود شما میدونید چه اتفاقی براش افتاده آخه شما همشهری هستید فکرکردم شاید خبری ازش دارید
سلام اسرا جون سال نو مجددا مبارک امیدوارم که در سال جدید شاهد کارهای خیلی خوشمزه دیگه ات باشیم.
سلام اسرا جون
سال نوت مبارک امیدوارم امسال پر از انرژی باشی واسه آموزش غذاها و دسرهای خوشمزه و خوب این آرزو واسه ما.. برای خودت هم سالی خوب خوب همراه با سلامتی و شادکامی آرزومندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی