دنیای اسراء

شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۰، ۰۷:۲۸ ب.ظ

دلمه سیب زمینی

اولا سلام دوستای خوبم،دوما عید مبعث رو بهتون تبریک میگم البته با عرض شرمندگی  با چند روز تاخیر.سوما هم میخوام براتون دستور یه پیش غذای ساده با سیب زمینی بذارم که میتونه یه شام راحت  و خوشمزه هم باشه.


 

مواد لازم:                

سیب زمینی 4 عدد

ژامبون 3 عدد

گوجه فرنگی 1 عدد

فلفل دلمه 1.2

سس مایونز 2 قاشق

پنیر پیتزا 100 گرم

نخود فرنگی 2 قاشق

نمک و فلفل

طرز تهیه:

سیب زمینی ها رو آبپز کنید.


پوستش رو بگیرید و از دراز دو قسمت کنید.




توش رو با قاشق خالی کنید.دقت کنید دیواره ها سوارخ نشه.



قسمت داخلی سیب زمینی رو خردکنید و قسمت گوشتی گوچه فرنگی رو خردکنید.ژامبون  و فلفل دلمه ای رو خرد کنید.کمی از پنیر پیتزا رو کنار بگذارید و همه مواد رو با هم مخلوط کنید.


سس مایونز رو با مواد مخلوط کنید.


سیب زمینی ها رو با مواد پر کنید.


روش پنیر پیتزا بریزید.


داخل فر با حرارت 180 درجه تا زمانی که پنیر طلایی بشه.




نوشته شده توسط اسراء افسری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

دلمه سیب زمینی

شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۰، ۰۷:۲۸ ب.ظ

اولا سلام دوستای خوبم،دوما عید مبعث رو بهتون تبریک میگم البته با عرض شرمندگی  با چند روز تاخیر.سوما هم میخوام براتون دستور یه پیش غذای ساده با سیب زمینی بذارم که میتونه یه شام راحت  و خوشمزه هم باشه.


 

مواد لازم:                

سیب زمینی 4 عدد

ژامبون 3 عدد

گوجه فرنگی 1 عدد

فلفل دلمه 1.2

سس مایونز 2 قاشق

پنیر پیتزا 100 گرم

نخود فرنگی 2 قاشق

نمک و فلفل

طرز تهیه:

سیب زمینی ها رو آبپز کنید.


پوستش رو بگیرید و از دراز دو قسمت کنید.




توش رو با قاشق خالی کنید.دقت کنید دیواره ها سوارخ نشه.



قسمت داخلی سیب زمینی رو خردکنید و قسمت گوشتی گوچه فرنگی رو خردکنید.ژامبون  و فلفل دلمه ای رو خرد کنید.کمی از پنیر پیتزا رو کنار بگذارید و همه مواد رو با هم مخلوط کنید.


سس مایونز رو با مواد مخلوط کنید.


سیب زمینی ها رو با مواد پر کنید.


روش پنیر پیتزا بریزید.


داخل فر با حرارت 180 درجه تا زمانی که پنیر طلایی بشه.


نظرات  (۷)

خیلی قشنگ شده خانومی
پاسخ:
مرسی گلم
سلام اسرا خانم گل خسته نباشی خانمی . میشه لطفا طرز پخت مربای قیسی رو هم بذاری
۲۴ آذر ۹۰ ، ۲۲:۱۵ ترنّم بانو
سلام خانمی

به به چه با سلیقه، من دنبال یه غذا می گشتم بدون گوشت با سیب زمینی که به پست شما رسیدم. خوشحالم که پیدات کردم.

منم وبلاگ آشپزی دارم خوشحال می شم به من سر بزنی.
http://tarannombanoo.blogspot.com/

امروز می خوام این غذا رو درست کنم و بعدا در وبلاگم بگذارم البته من هر غذایی را که از کسی یاد بگیرم و در وبلاگم بگذارم ازش تشکر می کنم و آدرسش را هم می گذارم.

موفق باشی

سلام
من دانشجوام و تو خوابگام غذاهایی که فر لازم دارن و نمیتونم درست کنم میشه بگید چطور میتونم بدون فر پنیر پیتزا رو بذارم آب شه و امثال این غذاهای خوشمزه رو درست کنم؟
پاسخ:
حتما سعی میکنم، اما میتونید پیتزا رو داخل قابلمه هم درست کنید، فقط کافیه روش دم کنی بگذارید با این روش پنیر آب میشه و فقط فرقش با پیتزایی که داخل فر پخته میشه اینه که روش طلایی نمیشه، البته باید خمیر پیتزا رو نازک بگیرید و مواد رویی رو هم خیلی زیاد نریزید تا کاملا مغز پخت بشه.
غذای سبک و خوشمزه ای به نظر میاد حتما درستش میکنم اما بهش عصاره قارچ هم اضافه میکنم
پاسخ:
نوش جان

سلام ممنون از غذاهای خوشمزتون . میشه طرز تهیه لازانیا بدون فر رو هم توضیح بدید ممنون میشم.

پاسخ:
سلام، ممنون از لطفتون. در آینده به امیدخدا آموزش میدم
جدید و خوشمزه
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی