دنیای اسراء

يكشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۵۴ ب.ظ

عصرونه با بیسکویت ترد

  

تو این فصل که روزها طولانی تره عصرونه خیلی میچسبه.من واسه عصرونه نون پنیر و سبزی رو خیلی دوست دارم.اینبار خواستم یه کم تنوع به عصرونم بدم که این از آب در اومد.اگه دوست دارین شما هم امتحان کنین ادامه مطلب رو بخونین. 



 مواد لازم:من مواد رو اندازه نگرفتم.

بیسکویت ترد یک بسته

پنیر صبحانه

خامه

سس مایونز

گردو خرد شده

سبزی معطر خردشده

تخم مرغ آبپز برای تزیین

 

طرز تهیه:پنیر صبحانه و خامه و گردو و سبزی و سس مایونز رو با هم مخلوط کنید روی بیسکوییت ها از مواد بمالید و یه بیسکویت دیگه روش بذاری.هر چند لایه که عشقتون کشید.و روش رو با رنده تخم مرغ یا هر چیز دیگه ای که دوست داشتین تزیین کنید.

نکته:برای مواد داخلش چیزای دیگه ای مثل مرغ پخته،کالباس،خیارشور و غیره میتونید استفاده کنید.



نوشته شده توسط اسراء افسری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

عصرونه با بیسکویت ترد

يكشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۵۴ ب.ظ

  

تو این فصل که روزها طولانی تره عصرونه خیلی میچسبه.من واسه عصرونه نون پنیر و سبزی رو خیلی دوست دارم.اینبار خواستم یه کم تنوع به عصرونم بدم که این از آب در اومد.اگه دوست دارین شما هم امتحان کنین ادامه مطلب رو بخونین. 



 مواد لازم:من مواد رو اندازه نگرفتم.

بیسکویت ترد یک بسته

پنیر صبحانه

خامه

سس مایونز

گردو خرد شده

سبزی معطر خردشده

تخم مرغ آبپز برای تزیین

 

طرز تهیه:پنیر صبحانه و خامه و گردو و سبزی و سس مایونز رو با هم مخلوط کنید روی بیسکوییت ها از مواد بمالید و یه بیسکویت دیگه روش بذاری.هر چند لایه که عشقتون کشید.و روش رو با رنده تخم مرغ یا هر چیز دیگه ای که دوست داشتین تزیین کنید.

نکته:برای مواد داخلش چیزای دیگه ای مثل مرغ پخته،کالباس،خیارشور و غیره میتونید استفاده کنید.

نظرات  (۳)

سلام همه علایق تو مربوط میشه به غذا ها
----------------------------------------------
سلام فکر کنم اگه یه کم دقیقتر نگاه میکردی چیزای دیگه ای هم میدیدی.سعی کن توی افراد دنبال نقاط منفی نگردی و کمی مثبت اندیش باشی.

سلام اسرا جون ، من تازه با سایتتون آشنا شدم  و خیلی خوشحالم که یکی از سایتهای مورد علاقمه ، دوست دارم از دستوراتتون استفاده کرده و بعد از درست کردن اشکالاتم رو بپرسم .منم اهل تبریزم و عاشق آشپزی اماکارمند و دانشجو

پاسخ:
سلام وحیده جان
از آشناییتون خوشحالم، امیدوارم از دستورات استفاده کنید و حتما نتیجه رو بهم بگید.
سلام
علاقه به غدا نشانه سلامتی روح و روان است مخصوصا که با هنر آمیخته باشد افتخارمیکنم که با این وبلاگ و اسرا خانم آشنا شدم موفق باشی دوست خوب من
پاسخ:
سلام، بنده هم از آشنایی با شما خوشوقتم، حضور دوستان باعث دلگرمیه من برای ادامه کارم هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی