دنیای اسراء

جمعه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۷:۴۱ ب.ظ

مهر مادر

این نقاشی جزو کارهایی بود که تو دوره ای که طراحی رو یاد میگرفتم  همیشه دوست داشتم کار کنم.بعد از دوره طراحی وقتی اینکار رو با سیاه قلم کار کردم باورم نمیشد که این نقاشی کار خودمه.





 



نوشته شده توسط اسراء افسری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

مهر مادر

جمعه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۷:۴۱ ب.ظ
این نقاشی جزو کارهایی بود که تو دوره ای که طراحی رو یاد میگرفتم  همیشه دوست داشتم کار کنم.بعد از دوره طراحی وقتی اینکار رو با سیاه قلم کار کردم باورم نمیشد که این نقاشی کار خودمه.





 

نظرات  (۵)

عالیه








Salam vaghean ke honarmandi shoma, bazam age myshe az maraton bezarid,man reshtam naghashi bod vali edame nadam vali kheili alghe daram, mamnun
پاسخ:
سلام ممنونم سمانه جان. منم متاسفانه چند وقتیه اصلا فرصت نقاشی ندارم، ولی سعی میکنم از کارهای قبلی براتون بگذارم.
درود بر شما ! خیلی عالیه هنرمندیا !!
سلام
واقعا باید بگم خیلی هنرمندید.ممنون بخاطر مطالب مفید وبتون.
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز، لطف دارید.
سلام
خیلی بهتون تبریک میگم بابت این دستان هنرمندتون.
من یه سوال ازتون داشتم.
میشه بگین این نقاشی را اول چه کسی کشیده؟ و اون نقاشی قبلی را من چطوری میتونم ببینم؟
پاسخ:
سلام
ممنونم از لطفتون
اسم نقاشش رو نمیدونم ولی اگه بخواین میتونم عکسش مدل اصلی رو براتون ایمیل بکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی