دنیای اسراء

جمعه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۲:۰۱ ق.ظ

فرشته ی سیب


تابلو میوه های بهشتی

قطعاتی از یک دل نوشته ی رنگی، کاش روزهایی بود که این تابلو رو میکشیدم.








کپی از کار آقای ودود موذن



نوشته شده توسط اسراء افسری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

فرشته ی سیب

جمعه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۲:۰۱ ق.ظ


تابلو میوه های بهشتی

قطعاتی از یک دل نوشته ی رنگی، کاش روزهایی بود که این تابلو رو میکشیدم.








کپی از کار آقای ودود موذن

نظرات  (۱۴)

۰۲ اسفند ۹۰ ، ۰۰:۲۵ دکتر نگار کریمی متخصص پوست،مو و زیبایی
سلام دوست عزیز.دکتر نگار کریمی هستم متخصص پوست مو و زیبایی،خوشحال میشم به من سر بزنید
تقدیم...........تا خداحافظی
او که همیشه دلم را می لرزاند اشکهایش
و دلتنگم می کرد نبودنش
به او که مهر را به من آموخت
و من مهربانتر شدم با خدا
او که حالا میهمان خداست
سلام .کارهاتون خیلی قشنگن
پاسخ:
سلام.ممنونم فاطمه جان
سلام
تصاویر هیچ کدوم بالا نمیاد
پاسخ:
حل میکنم
سلام کاراتون قشنگن
پاسخ:
سلام مرسی دوست عزیز
خیلی خوب بود من عاشق نقاشیم،عشقم به نقاشی بی پایان است،البته نقاش هستم،خیلی دنبال این طرح نقاشی بودم،ازت ممنونم عزیزم.دوست دارم.
پاسخ:
خوشحالم از آشناییتون. مرسی گلم
سلام عزیزم
بابا دست مریضا عالیه گلم واقعا کیف کردم بهت تبریک میگم به خاطر اینهمه هنری که داری عزیزم .موفق باشی اسرا جونم

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون از لطفتون
پیروز باشید
سلام عزیزم من تازه شمارو پیدا کردم واقعا تو همه چی سنگ تموم گذاشتید
وهمینطور بابت این نقاشی های قشنگ باید بگم دست مریضا عالیه گلم
خسته نباشی اسرا جونم
پاسخ:
سلام فرشته جان
خوش آمدید، نظر لطف شماست دوست عزیز
سلام 
تبریک میگم .بسیار زیباست.
اسرا جان میتونم بپرسم این مدل از کدام کتاب استاد موذن هست ومربوط به کدوم انتشارات است؟
پاسخ:

سلام

ممنون از لطفتون

متاسفانه این مدل رو من از روی کتاب استادم کار کردم که اون کتاب هم تو کلاس انقدر ازش کار کشیدیم که به فنا رفت، و متاسفانه نمی دونم جلد چندم بود

سلام اسرا جان منم عاشق نقاشی ام وبا استعداد خودم نقاشی میکنم اما حالا میخام برم کلاس و علاقمو حرفه ای تر دنبال کنم. میشه لطفا ادرس اموزشگاهی که رفتی روبذاری.من تبریز زندگی میکنم.راستی انشالله بزودی وبلاگمو با ادرس بالا افتتاح میکنم خوشحال میشم سر بزنید.
پاسخ:
سلام دوست عزیز،  متاسفانه سایتتون فعلا فعال نیست تا بتونم براتون کامنت بگذارم، اگر مایل باشید آدرس ایمیل بدید تا شماره استادم رو براتون ایمیل کنم
سلام کاراتون خیلی عالیه میشه بگین جه کلاسهایی رفتین اخه منم ساکن تبریزم عاشق اشپزی و هنر ونقاشی ولی نمیدونم کجا برم کلاس ممنون میشم راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام مرسی عزیزم، نخیر کلاسی نرفتم علاقه به آشپزی باعث شده از همه جا یاد بگیرم

سلام اسرا جان

نقاشیهاتون بسیار زیباست. میتونم بپرسم استادتون کی بوده و چند وقته نقاشی می کنین؟

شاد و سلامت باشید

پاسخ:
سلام عزیزم
من پیش خانم سالم آموزش دیدم و از سال 84 شروع کردم ولی متاسفانه چند ساله که دیگه فرصت نقاشی رو ندارم
سلام این نقاشی از کتاب جلوه های احساس یا اونا یکی. کتاب قدیمی استاد است انتشارات میردشتی است اما اصلاً دنبالش نباشید چون تجدید چاپ نشده وتوی بازار هم نیست... موفق باشید 
پاسخ:
سلام بله متاسفانه این کتاب رو من نتونستم پیدا کنم

سلام ...

کاراتون خیلی عالیه ...

هم غذا هاتون هم نقاشیا من شخصا خودم خیلی به نقاشی علاقه مندم به امید دیدار..

پاسخ:
سلام
ممنونم از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی